ازدحام جمعیت در نمایشگاه اتومبیل پکن نشان می دهد که هزینه کنندگان چینی در حال بازگشت هستند

پکن – قبل از اینکه مدیران و علاقه مندان به ماشین در ژنو برای نمایشگاه اتومبیل بزرگ در اوایل ماه مارس در ژنو جمع شوند ، برگزارکنندگان آن را لغو کردند. با شیوع ویروس کرونا ویروس ، نمایش های دیگری نیز به دنبال آن انجام شد: دیترویت ، لس آنجلس ، نیویورک ، پاریس و سائوپائولو.

بنابراین پس از مدت ها توقف طولانی ، اولین نمایشگاه بزرگ اتومبیل از زمان شیوع همه گیر این آخر هفته در پکن افتتاح شد و به خودروسازان این فرصت را داد تا مدل های جدید و ایده های بزرگ را برای آینده به نمایش بگذارند. در زیر نورهای پر جنب و جوش ، مدیران و علاقه مندان به ماشین با سفرهای جدید شرکت های بزرگ غربی مانند فورد و فولکس واگن و رقبای چینی تحت تأثیر قرار گرفتند. SUV های پر زرق و برق ، سدان ها و سایر اتومبیل ها مصرف کنندگان چینی را هدف گرفته اند که با اشتیاق به صرف هزینه از قفل Covid-19 خارج می شوند.

خودروسازان افرادی مانند بن کائو را دنبال می کنند. آقای کائو ، مشاور 33 ساله شانگهای و همسرش در ماه مه یک سدان آبی تیره پورشه پانامرا خریداری کردند تا جایگزین Range Rover Sport خود شوند ، سپس یک پورشه کاین خاکستری برای جایگزینی آئودی TT رودستر خود. هنگامی که سینماها در تابستان امسال با فاصله اجتماعی بازگشایی شدند ، آنها به دیدن فیلم های “Tenet” و “هشت صد” کریستوفر نولان رفتند ، یک فیلم جنگی چین.

وقتی چند روز پیش برای تهیه یک انگشتر جدید برای همسرش به فروشگاه های سطح بالای جواهرات رفت ، آقای کائو کشف کرد که دیگر مشتریان نیز در آنجا هستند.

وی گفت: “بسیاری از جواهرات گران قیمت موجودی ندارند.”

اقتصاد چین در سه ماهه اول منقبض شد ، اولین انقباض آن در دوران مدرن ، اما اکنون روند صعودی خود را از سر گرفته است. کارخانه های کشور بار دیگر در تلاشند تا کالاهایی برای جهان تولید کنند. وام های فراوان دولت به پروژه های بزرگ ساختمانی دامن می زند. ماه آینده ، انتظار می رود مقامات چینی از شتاب رشد در سه ماهه جولای تا سپتامبر گزارش دهند ، حتی در شرایطی که بقیه جهان تغییر می کند.

علیرغم اتهامات ، ترامپ به ندرت از قانون زمان جنگ در مبارزه با COVID استفاده می کند
بخوانید:

بهبود مخارج با ثروتمندان پس از تعطیل شدن ویروس کرونا در بهار سال گذشته آغاز شد و به خانوارهای طبقه متوسط ​​گسترش یافت ، اما بسیاری از کارگران کم درآمد هنوز در تلاش هستند. فروش خرده فروشی ماه گذشته نسبت به سال قبل 0.5 درصد رشد کرد که این اولین رشد در سال جاری است. Xibei ، یک زنجیره ملی رستوران با قیمت متوسط ​​که بیشتر در بهار سال گذشته خالی بود ، گفت که فروش آن از 18 تا 24 سپتامبر در مقایسه با روزهای مشابه سال گذشته 4.5 درصد افزایش یافته است.

افراد ثروتمند در چین مایل به خرید هستند. دوباره رستوران ها ، هتل ها و فرودگاه های شلوغ. به هر حال هتل های تجاری پکن با حذف و پر کردن تخفیف های اپیدمی ، نرخ اتاق ها را تقریباً دو برابر کرده اند. تقریباً همه پروازهای بین المللی هنوز به حالت تعلیق درآمده است ، اما فرودگاه های بزرگ شهرهایی مانند گوانگژو و چونگ کینگ تقریباً به اندازه پارسال مسافران داخلی دارند.

هزینه های مشتریانی مانند آقای کائو فروش خودروسازان لوکس مانند پورشه را که حتی پورشه تایکان های برقی را از آلمان برای فروش آورده و رقیب NIO چین را برای اتومبیل های برقی تسلا افزایش داد. ویلیام لی ، بنیانگذار و مدیرعامل NIO ، گفت: “زندگی بدون تأثیر قابل توجهی از بیماری همه گیر ادامه دارد.”

همچنین به نظر می رسد که یک سوال بزرگ پاسخ داده شده است ، طبقه متوسط ​​چین چه زمانی به عضویت آن در می آید. فروش خودروهای بزرگ و لوکس در ماه آوریل به سرعت بهبود یافت ، اما فروش خودروهای جمع و جور علی رغم تخفیف های سنگین از سوی خودروسازان ، در بیشتر بهار و تابستان ضعیف بود. اکنون آنها در آستانه رسیدن به سرعت سال گذشته هستند. نگرانی های عمومی در مورد ابتلا به ویروس در حین حمل و نقل گسترده باعث افزایش فروش بهاره اتومبیل شد ، اما فروش آن در هفته های اخیر حتی با کمرنگ شدن این نگرانی همچنان ادامه داشته است.

Games of the Generation: Astro Bot Rescue Mission does for VR what Mario 64 did for 3D
بخوانید:

ییل ژانگ ، مدیر عامل Automotive Foresight ، یک شرکت مشاوره مستقر در شانگهای ، گفت: “اتومبیل های ارزان تر برگشتند.”

ادوارد کای ، مشاور 26 ساله پکن ، وقت بهاری کمی را سپری کرد. حالا او به سینما می رود – او فقط نسخه جدید “مهمان نامرئی” را دوست داشت ، اما “مولان” ، حماسه چینی دیزنی را دوست نداشت. او حتی یک ماه پیش در تعطیلات در جنوب چین ظاهر شد.

وی گفت: “بسیاری از هزینه های من در هنگام شیوع متوقف شد ، اما در حال بازگشت است.”

همه هزینه کنندگان چینی نمی توانند همان حرف را بزنند. بسیاری از کارگران کم درآمد و فارغ التحصیلان دانشگاهی که اخیراً فارغ التحصیل شده اند به دلیل ویروس کرونا شغل جدیدی پیدا نکرده اند و یا با پرداخت حقوق کمتر ساعات کار می کنند. مشاغل و مصرف کنندگان در بسیاری از شهرهای داخلی رنج می برند.

درک قیچی ، اقتصاددان ارشد در تحلیل اقتصادی China Beige Book ، گفت که “ثروتمندترین مناطق نسبت به سایر کشورها عملکرد بهتری دارند” ، به ویژه مناطق صادراتی در امتداد ساحل ، در حالی که بقیه کشورها عقب هستند.

چین همچنین یکی از بالاترین سطح نابرابری درآمد را در جهان دارد و با کشورهایی مانند برزیل رقابت می کند. در نتیجه خانواده های مرفه نقش نامتناسبی در اقتصاد چین دارند.

تحقیقات مصرف کنندگان توسط شرکت های چندملیتی نشان می دهد که این خانواده ها پس از فرار از ترس و مرگ از بیماری همه گیر ، درگیر آنچه می نامند “هزینه تلافی جویانه” هستند.

جنس بوتوارکن ، مدیرعامل شرکت پورشه در چین گفت: “شما در حال کشف این هستید که زندگی به راحتی پایان می یابد ، بنابراین می خواهید چیزی به خود بدهید.”

این به چین کمک می کند ویروس کرونا را در مرزهای خود رام کند. در مقابل ، کشورهای اروپایی در واکنش به موج پاییزی آلودگی در حال بستن بارها و رستوران ها هستند. در ایالات متحده ، اخراج افراد از کار همچنان ادامه دارد و بسیاری از مشاغل تعطیل شده اند.

Lakers vs Heat Live Stream: چگونه می توان فینال 2 NBA را از هر کجا بصورت آنلاین تماشا کرد
بخوانید:

نمایشگاه اتومبیل پکن که هر دو سال یکبار و به صورت چرخشی با نمایشگاه خودرو شانگهای برگزار می شود ، ثابت کرده است که در طول سال ها لنز نسبتاً خوبی برای تمرکز بر نقاط قوت و ضعف اقتصاد چین است. این برندها بیشتر تحت سلطه مارک های لوکس ، اتومبیل های طراحی شده برای سلیقه های چینی و تولیدکنندگان پیچیده چینی متمایل به ایجاد مارک های جهانی قرار می گیرند.

این نمایشگاه همچنین تحول چین از یک عقب مانده فناوری به بزرگترین بازار اتومبیل های الکتریکی جهان را نشان می دهد ، مشتریانی که در ماه های اخیر به دنبال آن نبودند. فورد روز شنبه از نسخه چینی موستانگ برقی جدید خود رونمایی کرد. NIO از ارتقا driving برنامه رانندگی خودمختار در اتومبیل های برقی خود خبر داد تا به آن اجازه دهد با ترافیک بزرگراه ادغام شود و به تنهایی از آن خارج شود.

Polestar ، سرمایه گذاری مشترک بین اتومبیل های ولوو و مادر اصلی چینی آن ، ژجیانگ جیلی ، از برنامه ریزی برای تولید انبوه خودروهای برقی در سال آینده در چنگدو چین خبر داده است. توماس انگین لات مدیر عامل Polestar گفت این شرکت در حال ساخت نیروگاهی کاملاً جدید است که قصد دارد فقط با انرژی تجدیدپذیر کار کند.

آقای Enginlat یکی از انگشت شمار مدیران ارشد خودرو بود که برای نمایش به چین سفر کرد. وی تازه از هتل خارج شد و پس از ورود دو هفته در انزوای كامل به سر برد و از تفاوت زندگی روزمره بین چین و اروپا به دلیل موفقیت خارق العاده چین در سركوب ویروس كرونا ابراز تعجب كرد.

وی گفت: “در اروپا ، از دست دادن زیاد خودداری می کنید ، حتی اگر خانه دست دادن باشد – من تعجب می کنم که اینجا مشکلی نیست.” “مردم اضطراب کمتری دارند.”

اقتصاد چین همچنان ضعیف است.

هنوز ممکن است عفونت های بیشتری ظاهر شود ، به ویژه به این دلیل که ویروس خیلی سریع متوقف شد به طوری که تعداد کمی از افراد فرصت ایجاد ایمنی را داشتند چین با حفظ برخی موارد احتیاطی به این خطر پاسخ داد ، به طوری که سایر موارد مانند استفاده از ماسک صورت کمتر می شود. نسبتاً معمول ، خصوصاً در فضای باز. دانشجویان تقریباً به هر دلیلی از دانشگاه خارج می شوند. چین همچنین در حال آماده سازی برای یک کمپین شدید برای دادن واکسن آنفلوانزا به منظور کاهش تعداد افرادی است که زمستان امسال در کلینیک ها و بیمارستان ها مراجعه می کنند با علائمی که ممکن است با علائم ویروس جدید کرونا اشتباه گرفته شود.

Should I buy a Toshiba Fire TV?
بخوانید:

ترس دیگری در کمین سیستم مالی است. بانک های دولتی در چین در بهار سال گذشته با وام های گسترده با نرخ بهره پایین ، اقتصاد را غرق کردند و به نگرانی های طولانی مدت بدهی های بد افزودند. سهام و اوراق مشارکت China Evergrande Group ، یکی از بزرگترین توسعه دهندگان املاک و مستغلات کشور ، هفته گذشته به دلیل نگرانی در مورد نحوه مدیریت بدهی بیش از 120 میلیارد دلار ، به شدت کاهش یافت.

نگرانی سوم سلامت مشاغل کوچک و متوسط ​​است. آنها اغلب فاقد ارتباطات سیاسی لازم برای دریافت وام از سیستم بانکی به رهبری دولت هستند. شیوع مهم دیگر زمستان امسال می تواند بسیاری از کارآفرینان را از بین ببرد.

قوانین موجود در زمینه فاصله اجتماعی به این معنی است که صنایع خدماتی با تولیدکنندگان مطابقت ندارند. گیشه سینماهای چین در ماه آگوست در مقایسه با ماه مشابه سال قبل 57 درصد افت کرد ، اگرچه این عمدتا منعکس کننده قوانینی است که ظرفیت سینما را کاهش می دهد.

اما بسیاری از نگرانی ها در نمایشگاه اتومبیل دور از ذهن به نظر می رسید.

لیو شیائوشی ، مهندس سابق اتومبیل که اکنون در هیئت مدیره شرکت ها فعالیت می کند ، گفت که موفقیت این کشور در برابر ویروس کرونا باعث شده تا مصرف کنندگان دوباره هزینه های خود را آزادانه از سر بگیرند.

وی گفت: “در چین اوضاع به گذشته برمی گردد.”

کلر فو و مرجان یانگ در این تحقیق همکاری کردند.

منبع: اخبار فوتبالی

لینک ها کوتاه شده

tinyurl.com/y5beytmm
is.gd/2Bc2YX
shrtco.de/czaWd
clck.ru/R7cKY
u.nu/df12h
ulvis.net/5wM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا