بازگشت تونی هاوک به اسکیت باز اسکیت باز حرفه ای بازی ویدیویی

در اوایل ماه ژوئن ، تونی هاوک به عنوان قهرمان در رسانه های اجتماعی به دلیل سخنرانی در جلسه کمیته LAPD دفاع کرد. یک مشکل: او نبود.

این سردرگمی زمانی ایجاد شد که “تونی هاوک” عصبانی یک جلسه عمومی بزرگنمایی فراخواند تا همانطور که بسیاری دیگر نارضایتی خود را از عملکرد LAPD در اعتراضات پس از کشته شدن جورج فلوید توسط افسران پلیس مینیاپولیس ابراز داشتند. تماس گیرنده صریحاً خواستار استعفای مایکل مور ، رئیس پلیس لس آنجلس شد.

در چند لحظه ، تونی هاوک واقعی ، یک نماد اسکیت باز حرفه ای و مارک بازی های ویدیویی ، شاهد فوران اعلان های شبکه های اجتماعی خود بود. هوک ، که این هفته از دفتر کار خود در شهرستان شمال سن دیگو در ویستا با تلفن صحبت می کرد ، گفت که در ابتدا گیج بود. چرا همه شناخته و جشن گرفته شدند؟

وقتی هوک ضبط جلسه بزرگنمایی را شنید ، در مورد پرونده سوication شناسایی ، تحت تأثیر قرار نگرفت. “احساسات بد نبود.”

از این رو ، هوک حمله بزرگی انجام نداد تا “او را” ساقط کند و خواستار حذف هرگونه پست شود ، اگرچه او به صراحت اعلام کرد که وی در تماس نیست. او ادعای دروغین را با درخواست از پیروان خود برای کمک به گروه رنگ تغییر که طرفدار عدالت نژادی هستند ، از بین برد.

هوک می گوید: “این قطعاً زبانی نبود كه من می خواستم از آن استفاده كنم یا شاید دقیقاً همان راهی نبود كه می خواستم آن را بگویم.” “به وضوح صدای من نبود.”

هاوک شناخته نخواهد شد ، اگر او هرگز نگران بود ، برای بقیه سال 2020 نگران نباشید. جمعه شاهد عرضه مجدد دو نسخه اول بازی های ابتکاری “Tony Hawk’s Pro Skater” وی خواهیم بود که تحت درمان مجدد قرار می گیرند. این حق رای دادن است که بیش از 1.4 میلیارد دلار فروش داشته و ژانر بازی ویدیویی را هنگام عرضه در سال 1999 تعریف کرده است ، در همان سال که هاوک اولین اسکیت باز بود که روی 900 اسکیت بورد فرود آمد ، ترفندی که نیاز به 2 utions دور در هوا داشت.

“Tony Hawk Pro Skater 1+ 2” امسال چهره ای جوانتر پیدا می کند.

(بینش متقابل / اکتیویژن)
)

از جمله به روزرسانی های بازی: گرافیک نسل فعلی ، تنظیمات فرهنگی ، ظهور استعدادهای جوان اسکیت امروزی ، اسکن های متناسب با سن برای هاوک و مجموعه اصلی اسکیت بازهای بازی. آنها ممکن است سن و سال بیشتری داشته باشند ، اما هاوک می خواهد هر تصوری را بپوشاند که پوشیدن لباس شخصی کاملاً بدتر است.

او می گوید: “آنها هنوز هم همین حرکات را داشتند.”

همین حرف را می توان برای هاوک نیز گفت که اکنون 52 ساله است. فقط این هفته نشان داد که او وقتی با چالش Got Milk که توسط کتی لیدیکه ، دارنده مدال طلای المپیک پنج بار (که در طول استخر با یک فنجان شیر روی سرش شنا کرد) و عملکرد McTwist در یک شیب بدون ریختن از فنجان شیر که روبرو شد ، هنوز می تواند با اسکیت توجه را به خود جلب کند. آن را حمل می کرد.

فیس بوک در حال حذف حساب های جعلی مرتبط با اطلاعات روسیه است
بخوانید:

هوک با بیان اینکه برای ثابت نگه داشتن جام فقط به یک ضربه احتیاج داشت ، می گوید: “اینکه واقعا کارساز بود بسیار تعجب آور بود.” “من فکر کردم این یک فاجعه خنده دار خواهد بود.”

البته ، در طی یک هفته انتشار بازی های ویدیویی – از جمله “انتقام جویان مارول” و “NBA 2K21” – و در حالی که بازی های ویدیویی همچنان به کمک می کنند تا شکاف فرهنگی باقی مانده از سینماهای تا حد زیادی بسته باقی بماند ، “Tony Hawk’s Pro Skater 1” +2 را که توسط Vicarious Vision تولید و توسط Activision منتشر شده است ، می توان به عنوان نمایش نوستالژیک ژانر مشاهده کرد. به خصوص وقتی کسی متوجه شود که در بازی جدید بسیاری از آهنگ های پاپ پانک قدیمی از نسخه اصلی ارائه شده است.

اما بسته بندی و به روزرسانی های جدید بخش مهمی از تاریخ بازی های ویدیویی را دوباره معرفی می کنند. در میان مکانی که فناوری جدید می تواند محتوای دیجیتالی را منسوخ کند ، جایزه دادن به شایسته “Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2” ، یک بازی بزرگ سه بعدی که از ژانرهای موسیقی فراتر رفته و در آن زمان یک ورزش نسبتاً زیرزمینی است ، ارزش مکث را دارد.

این همچنین نشان می دهد که هوک هنوز برخی از رفتارهای عصیانگرانه را که در آهنگ های پانک راک وجود دارد ، موسیقی متن موسیقی ورزشی بود که در طی دهه 1990 در جنوب کالیفرنیا شکوفا شد. اسکیت بورد ، همانطور که تمرین کنندگان و حامیان آن دوست دارند بگویند ، ورزشی است که در آن می توانید همانطور که هستید بیایید. بدون نیاز به ترتیب تصویر کسی در یک بازی ویدیویی.

اسطوره اسکیت بورد تونی هاوک

اسطوره اسکیت بورد تونی هاوک در دفتر خود در ویستا ، کالیفرنیا.

(KC آلفرد / San Diego Union-Tribune)

هوک می گوید: “برای من جالبترین قسمت انجام دوباره این کار این است که اکثر اسکیت بازهایی که به عنوان شخصیت در سریال اصلی ظاهر شدند هنوز اسکیت باز هستند و هنوز هم متناسب هستند.” “بنابراین ما آنها را در سن فعلی قرار می دهیم. این جالبترین قسمت آن است. اندرو رینولدز ، چاد ماسکا ، الیسا بخار ، اریک کاستون ، کریم کمپبل – همه آنها در وضعیت فعلی خود هستند.”

بالاخره اینها اسکیت بازانی هستند که با قلاب خود اسکیت بورد را به مقبولیت اصلی تبدیل کردند – و اگر همه گیر COVID-19 بازی های تابستانی توکیو را تعطیل نمی کرد ، این ورزش اولین بازی خود را در بازی های المپیک امسال انجام می داد.

اما علی رغم انکار نکردن ورزش اسکیت بورد ، لودویگ گور ، که مستند این تابستان را با عنوان “Pretending I’m a Superman: The Tony Hawk Game Game Story” کارگردانی کرد ، درباره “Pro Skater از تونی هاوک” می گوید ، “من فکر می کنم تصور غلطی که می توان آن را یک بازی ورزشی نامید. ”

جدیدترین قلم چاپ سه بعدی 3Doodler به حرفه ای ها امکان طراحی با فلز و چوب را می دهد
بخوانید:

در بهترین حالت – همانطور که دو اصل اول آن را نشان می دهد – “Pro Skater” گاهی اوقات مانند یک بازی پلتفرم (فکر می کنید “Super Mario Bros”) ، یک مسابقه دهنده یا حتی یک رقیب. بازیکن به طور مداوم در حال حرکت بود ، در انبارها ، خیابان های خالی یا حیاط خلوت مدارس حرکت می کرد ، روی میزهای پیک نیک یا کنار دیوارها می پرید تا کلکسیون های دیجیتالی یا چالش های کامل را جمع کند. برای کسانی که تازه وارد اسکیت بورد شده اند ، این نوع بازی بلافاصله قابل تشخیص است ، با این تفاوت که حرکت و پرش را با حرکت جلویی اسکیت بورد جایگزین می کند. حالت اسکیت رایگان همچنین قادر است به بازیکنان و توسعه دهندگان بازی های ویدیویی ، لذت بردن از سطح نسبتاً باز را برای کاوش نشان دهد.

"Tony Hawk Pro Slider 1+ 2" به محبوب شدن اسکی کمک کنید.

Tony Hawk Pro Skater 1+ 2 به محبوب شدن اسکیت بورد کمک کرد.

(بینش متقابل / اکتیویژن)
)

در ابتدا ، رالف د’اماتو ، كه بر روی بازیهای اصلی برای استودیوی Woodland Hills Neversoft كه كارش اكنون به اتمام رسیده است ، كار می كرد ، این استودیو بر سرعت و جنبه های جسورانه اسكیت بورد تمرکز داشت. اما آنها به جای اینکه فقط سعی کنند این ورزش را تکرار کنند ، به انواع دیگر بازی ها نگاه کردند و از بازیکنان خواستند تا حرکات را از طریق مجموعه ای از ترکیب دکمه ها که تفاوت چندانی با بازی های جنگی آن دوران ندارند ، انجام دهند.

او می گوید: “هنگامی كه ما شروع به شرح جزئیات گیم پلی كردیم ، مشخص شد كه یك بازی مسابقه ای A تا B همان چیزی نیست كه مردم به عنوان یك محیط باز می خواستند.” “سیستم کنترل مدتی طول کشید تا برطرف شود ، اما به نظر من اگر می خواستید می توانستید از آن به عنوان یک بازی مبارزه ای استفاده کنید ؛ دسته کوچک موسیقی جاز یک سیستم ورزشی مختلط نبود. هدف اولیه ما این بود که آن را مانند یک سیستم عامل تنظیم کنیم. این طیف گسترده ای از مردم را جذب کرد ، نه فقط اسکیت باز. “

بازیکنان می توانند از مناظر شهری عبور کنند ، از چرخشهای پیچیده به چپ عبور کرده و بپرند ، یا وقت خود را صرف تسلط بر حرکتهای اسکیت بورد کنند ، که بیش از حد تصرف شده اما نسبتاً واقع بینانه هستند. گور می گوید: “این از عناصر زیادی از بازی های دیگر حتی Mortal Kombat استفاده می کند و حرکت های خاصی مانند بازی های جنگی را انجام می دهد.”

گور صنعت بازی هاوک و افزایش محبوبیت و همچنین سقوط نهایی آن را ردیابی می کند ، زیرا حق رای دادن حق امتیازات را پشت سر می گذارد. در حالی که برخی از م subلفه های فرعی مانند “Underground” با استقبال مثبت روبرو شده بودند ، پس از اکران “Tony Hawk: Ride” در سال 2009 ، یک آزمایش سنگین با تجهیزات جانبی مانند اسکیت برد ، اعتبار این برند رو به افول گذاشت.

ویژگی پخش "Watch Party" اسلینگ با پخش زنده تلویزیونی کار می کند
بخوانید:

“تنها نظری که من مدام از پنج یا ده سال گذشته در شبکه های اجتماعی داشته ام این بوده است ،” چرا ما نمی توانیم یک نسخه اصلاح شده از بازی های اصلی داشته باشیم؟ لطفاً ، لطفاً دوباره بر آن مسلط شوید. هوک می گوید با خنده. “بحث ها فقط چندی پیش جدی شدند که ما در بیستمین سالگرد بازی حاضر شدیم. اکتیویژن با برخی از سوییچ های دیگر موفقیت کسب کرد و ما در مورد آن صحبت کردیم.

تونی هاوک اسطوره اسکیت بورد می گوید طرفداران مدتهاست از او می خواهند که در اولین بازی در کشورش تسلط دوباره پیدا کند "طرفدار اسکیت باز"سلسله.

تونی هاوک اسطوره اسکیت بورد می گوید مدت هاست طرفداران از او می خواهند در اولین بازی از سری “Pro Skater” تسلط دوباره پیدا کند.

(KC آلفرد / اتحادیه تریبون سن دیگو)

هوک می گوید: “من فقط به آنها گفتم ،” می دانید ، این سریال عشق و دلتنگی زیادی دارد و ما در سالهای اخیر سعی در گسترش آن داشته ایم ، اما چرا به اصل آن برنمی گردیم؟ ” “

از همان ابتدا ، هوک به دنبال انجام کارهایی بیش از صرف وام دادن نام خود به تهیه کننده بود. او و د آماتو هر دو تلاش هوك را براي آموزش اسكيت بازي به كارمندان نورسافت به خاطر آوردند. تصاویر نشان داده شده در فیلم Gur که D’Amato تهیه کننده آن است (و در اکثر سرویس های پخش برای اجاره موجود است) نشان می دهد که فیلم چندان خوب پیش نرفته است.

به گفته داماتو ، هاوک همیشه برای استودیو در دسترس بود.

داماتو می گوید: “بعضی مواقع می توانستم به تونی ایمیل بزنم و از او مرجع خاصی برای حقه بازی بخواهم ، و او برای من یک فیلم ارسال می کرد یا گاهی اوقات یک DVD به من ایمیل می کرد.” “او با عکاس خود بیرون رفت ، و در واقع او فقط عکسهای مرجع از ما گرفت و از چندین زاویه فیلمبرداری کرد. هر هفته نزدیک به پایان پروژه ، ما طرح های بازی را ارسال می کنیم تا او بتواند آنها را بازی کند تا بتواند به ما ایده ای درباره آنچه در مورد ترفندهای مختلف اضافه کرده ایم ، بدهد. این یک عدد بود. بسیاری از نظرات عالی “

و در بخشی از سنت بازی های ویدیویی که اکنون شناخته شده است ، درست قبل از انتشار بازی اصلی ، اکتیویژن 500 هزار دلار خرید برای حق امتیازهای آینده به هاوک پیشنهاد داد ، که این ورزشکار به طور تصادفی رد کرد. او می خواست در تکامل بازی حرفی برای گفتن داشته باشد. در حالی که هوک روی موفقیت این بازی شرط می گذاشت ، با اتمام ترفند 900 بازی مختلط در بازی های X 1999 ، به محبوبیت او کمک کرد.

دستیار Google سرانجام با برخی از برنامه های شخص ثالث کار می کند
بخوانید:

همانطور که او در فیلم می گوید ، هوک از شر “Take-Two Interactive” خودداری کرد و معتقد بود که “تسلط بر بازی های آن دشوار است”. هوک در دفتر خود گفت که او یک بازی عمیق می خواهد ، اما بازی ای که به ظاهر و رنگ فرهنگ اسکیت بورد احترام بگذارد و هنوز هم به اندازه اسکیت واقعی چالش برانگیز نباشد. هوک در پاسخ به این س askedال که چرا نسخه اصلی اینقدر موفق بوده است ، به این پاسخ ساده پاسخ داد: استفاده از بازی آسان است.

هوک می گوید: “شاید ایده ای که می توانید آن را انتخاب کنید و به کار بگیرید فقط یکی از جنبه هایی است که برای من بیشتر اهمیت دارد.” “برای بازی کردنش لازم نبود چیزی را در مورد اسکیت بدانید. اکنون بازیهای بسیار بیشتری در مکانیک واقعی اسکیت بورد و منحنی یادگیری برای اسکی وجود دارد. اما در زمان و مکانی که ما آن را شروع کردیم ، اتفاق خوبی نخواهد افتاد. افراد کافی نبودند که اسنوبورد کنند.” آنها می خواهند این بازی را از این طریق انجام دهند. مطمئناً عناصر غیرواقعی وجود دارد. شما می توانید خطوط برق را خرد کرده و از پشت بام ها بپرید ، اما این باعث سرگرمی آن شد. ”

برای سرگرم کننده بودن و مرتبط بودن آن برای بازیکنان بازی های ویدیویی سال 2020 ، به روزرسانی های فرهنگی نیاز بود ، فقط اضافه کردن ستاره های جوان تر مانند لیزی آرمنتو و نگا هستون. هاوک اخیراً به اینستاگرام پی برد تا متوجه شود كه ترفندی كه از كریس ودل اسکی باز ناشنوا الهام گرفته شده است ، به “دست و پا زدن” تغییر نام داده و سرانجام با “هوای خاموش” توهین آمیز ، از این كار صرف نظر كرد.

هوک می گوید: “من در سال های اخیر با یک اسکیت باز ناشنوا دوست شده ام ، و او طرفدار بسیار خوبی از جامعه ناشنوایان است.” “او به من زنگ زد و به من گفت:” اگر می خواهی هر كاری را برای پیشروی انجام دهی ، باید نام “هوا خاموش” را تغییر دهید زیرا این توهین به ناشنوایان است. من هرگز زیاد به این موضوع فکر نکردم زیرا وقتی بچه بودیم این نامی بود که به ما داده شد و ما هم با آن همراه شدیم. من کمی پشت صحنه را می شناختم ، اما نمی دانستم چه توهینی است و ما این فرصت را داشتیم که حداقل در نحوه بازی در بازی هایمان این مشکل را برطرف کنیم. “

اگر گذشته نشانه ای است ، بازی های “Pro Skater” چگونه پیش می روند ، فرهنگ اسکیت بورد نیز همین طور است. هوک می گوید: “این افراد استانداردی بودند كه از آنها پیروی می كردند.”

هوک می گوید: “بعد از انتشار بازی دوم و ورود به بازی سوم ، احساس کردم استقبال بهتری از اسکی وجود دارد.” “این بازی ها به وضوح موفقیت آمیز بود ، اما مخاطبانی بودند که حاضر بودند اسکیت بورد را تماشا کنند و در آن شرکت نکنند. این نقطه عطف محبوبیت بود.

هوک می گوید: “قبل از آن ، تنها افرادی که دوست داشتند اسکی کنند خود اسکی بازان بودند.”

Tony Hawk Pro Skater 1 + 2

بازی های ویدیویی و سرگرمی همهجانبه

بیشتر بازی های ویدیویی و داستان های سرگرم کننده همهجانبه از منتقد تاد مارتنز.



منبع: اخبار فوتبالی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا