باند پهن “حیف که از کلبه دوستم کار می کنم”

حق چاپ
گتی ایماژ

در مورد تصویر نظر دهید

یکی از مشتریان گفت که برای تماس با مجالس آنلاین مجبور است به کلبه یکی از دوستانش برود

مشتریان ارائه دهنده خدمات اینترنتی که حدود 350 هزار پوند از مودیان مالیات نقدی دریافت می کنند ، می گویند برای دریافت Wi-Fi مناسب باید از پارک دوستان کار کنند.

Bluewave مستقر در Carmarthen متعهد شده است باند پهنای باند پرسرعت را برای افرادی که در مناطق روستایی با سیگنال های ضعیف زندگی می کنند فراهم کند.

اما برخی از مشتریان گزارش کرده اند که “هفته ها” آفلاین هستند و دولت ولز گفت که “تعدادی شکایت” دریافت کرده است.

Bluewave گفت که این شکایات مشتری را بسیار جدی می گیرد.

این شرکت که بیشتر مناطق غربی ولز را تحت پوشش خود قرار داده است ، به مشتریان جدید توصیه می کند که برای کمک هزینه های تأسیس از دولت ولز از برنامه Broad Broad Cymru دولت ولز اقدام کنند.

طبق داده های دیده شده توسط BBC ، 432 مشتری آن از سال 2017 درخواست کمک مالی کرده اند.

با متوسط ​​جایزه 800 تا 900 پوند ، این بدان معناست که شرکت می توانست از طریق طرح دولت ولز حدود 350،000 پوند پول عمومی بدست آورد.

“من از کلبه یک دوست کار می کنم”

در مورد تصویر نظر دهید

فرانچسکا نلسون می گوید برای جلسات نمی تواند روی باند پهن در خانه خود حساب کند

نویسنده پیشنهاد شرکت های ساختمانی و مهندسی ، فرانچسکا نلسون روزانه جلسات آنلاین را با همکاران خود در سراسر جهان برگزار می کند.

اما خانم نلسون گفت که او به دلیل عدم اطمینان باند پهن خود از کلبه دوست خود کار می کند. وی گفت: “مطمئناً کسی موظف است بررسی کند آنچه واقعاً برای هدف ارائه شده است یا خیر.”

“دولت ولز پول مpدیان را خرج می کند تا به افرادی مانند من کمک کند Wi-Fi بگیرند – که جالب است – اما بیایید مطمئن شویم که wi-fi برای همه واقعاً مفید است.”

در مورد تصویر نظر دهید

جکی موریس می گوید که به دلیل ناتوانی در اعتماد به اینترنت مجبور شده است جشنواره ها را رد کند

جکی موریس ، هنرمند و تصویرگر ، که در نزدیکی St.Davids زندگی می کند ، اخیراً پس از ماه ها ناامیدی از خدمتی که از شرکت دریافت می کرد ، Bluewave را ترک کرد.

خانم موریس گفت که او مجبور بود به جشنواره های بزرگ بگوید که به دلیل نداشتن باند پهن قابل اعتماد نمی تواند به صورت زنده ظاهر شود و ادعا می کند که این شرکت شکایات وی را نادیده گرفت. وی گفت: “مواردی وجود داشت که من به مدت دو هفته اینترنت نداشتم و از من عذرخواهی نمی کردم و تنها چیزی که در مورد Bluewave مرتب بود ، صورتحساب آنها ماهی یک بار بود ، بدون اینکه به خاموشی ها احترام بگذارد.”

“ناامیدی محض تلاش برای کار ، پرداخت هزینه خدماتی که ارزان نیست و مجبور شدن به ماشین برای رفتن به سنت دیوید برای استفاده از باند پهن شخص دیگر برای انجام کار من بسیار شگفت آور بود.”

خانم موریس گفت که در حالی که او درخواست و مبلغ 1000 پوند کمک هزینه از برنامه دریافت کرده است ، هیچ کس تأیید نکرده است که “این برنامه” کار می کند.

دولت ولز گفت که از این موضوع آگاه است که برخی از مشتریان از باند پهن خود راضی نیستند.

سخنگوی گفت: “ما این مسائل را با Bluewave مطرح کرده ایم تا به دنبال راه حلی باشیم. این بحث ها ادامه دارد.”

وی گفت که مسئولیت متقاضی این است که تجهیزات و خدمات ارائه شده مطابق با نیازهای آنها باشد.

سخنگو گفت: “پرداخت پس از موفقیت در برقراری ارتباط انجام نمی شود.” تالار گفتگوی ایجاد شده در شبکه های اجتماعی توسط مشتریان ناراضی Bluewave اکنون بیش از 80 عضو دارد – همه آنها از این سرویس شکایت دارند.

پخش رسانه در دستگاه شما پشتیبانی نمی شود

توضیحات رسانه ایخاموش شدن با اینترنت ضعیف چیست؟

Bluewave گفت: این شبکه در زمان واقعی کنترل می شود و طی 12 ماه گذشته سرمایه گذاری زیادی در زیرساخت ها انجام داده است.

وی افزود: شماره تلفن های همراه شخصی در اختیار مشتریان قرار گرفت تا در خارج از ساعات کاری معمول در ارتباط باشند و بیشتر خرابی ها در همان روز یا از طریق تلفن برطرف شد.

در بیانیه ای آمده است: “گزارش شما فرصتی برای یادگیری است و ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم و از هر کسی که احساس ضعف می کند عذرخواهی می کنیم.” سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تأیید کرد که شکایاتی راجع به این شرکت دریافت کرده اما در حال حاضر به فکر اقدام اجرایی نبوده است.

النور ویلیامز ، نماینده Ofcom گفت که اجرای قانون آخرین چاره است و او ترجیح می دهد برای بهبود امور با شرکت ها کار کند. وی گفت: “دشوار است زیرا اینها شرکت های کوچکی هستند و از حمایت مالی برخی از بزرگترین بازیکنان برخوردار نیستند.”

منبع: اخبار فوتبالی

لینک ها کوتاه شده

tinyurl.com/yaqkg9xn
is.gd/jbDso1
shrtco.de/1cQKj
clck.ru/R8wkq
u.nu/8ca75
ulvis.net/lyp

هزینه های جهانی در مراکز داده شرکتی در برابر Covid-19 همچنان رو به کاهش است
بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا