تغییر در مدل تجاری میراندا باعث ایجاد تغییر در فضای ابری می شود

استیو میراندا ، معاون اجرایی توسعه برنامه های کاربردی در اوراکل ، گفت: مشتریانی که مدل های تجاری خود را تغییر می دهند ، کسانی هستند که به احتمال زیاد در مجموعه برنامه های ابری تامین کننده شرکت می کنند.

میراندا قبل از سخنرانی اصلی خود که در نسخه مجازی اوراکل OpenWorld (“از نو تصور شده”) در تاریخ 29 سپتامبر به صورت زنده نشان داده می شود ، به Computer Weekly گفت: “این موضوعی است که مشتری های ما به سمت ابر می روند. سیستم های سنتی آنها خوب بوده اما محیط آنها تغییر سریع کار اکنون آنها را مجبور به تغییر کرده است تا کار هوشمندتر شود. “

بحران Covid-19 سرعت بخشیدن به ابر در میان مشتریان اوراکل را تسریع کرده است ، و افزود: “ما در طی همه گیر شدن بیماری گسترش سریع تری داشته ایم. مطمئناً هیچ کندی رخ نداده است.

دو منطقه فنی گسترده که Oracle در آن اطلاعیه های تبلیغاتی ارائه می دهد ، برنامه ریزی زنجیره تامین و تجربه مشتری است. میراندا گفت که او در حال اضافه کردن یادگیری ماشین به شکل رابط کاربری مکالمه به تدارکات است. “بنابراین یک برنامه ریز لجستیک می تواند یک دستیار دیجیتال داشته باشد که می تواند از طریق تلفن با او ارتباط برقرار کند.”

در حوزه تجربه مشتری ، میراندا گفت که معاملات مهم در اوراکل در مقابل رقبایی مانند Salesforce ادغام مستقیم در مجموعه ای از سیستم های معاملاتی و استفاده از یادگیری ماشین برای هدایت اقدامات مناسب است – مانند تماس مستقیم با شخصی که ایمیل را رها می کند. – سبد سایت تجارت.

در جریان سخنرانی ، میراندا برای مصاحبه با نمایندگان Dropbox ، Office Depot و استارباکس استخدام می شود.

تیم ریگان ، مدیر ارشد مالی Dropbox ، در مورد استفاده خود از محصولات ابری مالی و محصولات مدیریت عملکرد کارمندان اوراکل صحبت خواهد کرد.

پزشک جت کت و شلواری که در منطقه دریاچه آزمایش شده است ممکن است جان انسان ها را نجات دهد
بخوانید:

ریچ گراند ، معاون رئیس جمهور ، Total Rewards و HR Operations در Office Depot ، در مورد استفاده خود از برنامه های ابر اوراکل برای استخدام ، غرامت و حقوق و دستمزد صحبت خواهد کرد. میراندا گفت آفیس دپو مشتری مستقیمی بود و او قبلاً در OpenWorld در مورد استفاده از نرم افزار مدیریت ERP ، مدیریت مالی و زنجیره تأمین صحبت کرده بود.

وی گفت: “آنها جالب هستند زیرا تجارت آنها با اپیدمی مختل شده است و همچنین صنعت عمومی به اینترنت منتقل شده است ، بنابراین آنها بیشتر به تجارت بین شركت ها تبدیل شده اند.”

جری مارتین فلیکینجر ، معاون اجرایی و مدیر ارشد فناوری استارباکس ، با میراندا “روی صحنه” خواهد بود. وی گفت: “با استارباکس ، شما ترکیبی از جدید و آینده دارید ، همانطور که در Dropbox تغییر شکل می یابد ، مانند Office Depot. CTO در مورد کار او با Oracle در مورد ابر تجربه مشتری صحبت خواهد کرد ، به ویژه اتصال این مجموعه CX به دفتر کار.”

همه گیر به عنوان یک کاتالیزور

Oracle از نظر برنامه های ابری چقدر اعلام می کند که با همه گیری سازگار است و به هر حال چقدر می تواند انجام دهد؟

میراندا گفت: دو چیز وجود دارد که تحت تأثیر همه گیری قرار دارند. “اولین مورد این است که ما تعجب کردیم و خوشحال شدیم که برنامه طراحی ما برای توانایی پاسخگویی سریع به تغییرات توجیه شده است. واقعیت ابر بودن آن به این معنی است که شما از طرف مشتری نیروی کار کمتری دارید. بنابراین ، نکته صحبت ما در مورد هوشمند بودن ، توانایی پاسخگویی به تغییر و مقاومت است.

“پس از آن در بعضی از مناطق ، به عنوان مثال در ابر یادگیری HCM ، تسریع در پذیرش اتفاق افتاد. بنابراین ، در آنجا ، یادگیری از انطباق به” چگونه می توانیم سریع آموزش ببینیم تا کار از راه دور را فعال کنیم؟ “

“و دوباره ، این یک محصول جدید نیست ، اما تحت فشارهای مرتبط با Covid قرار می گیرد – این مجموعه ای از برنامه های زنجیره تامین و زنجیره تامین است. بسیاری از شرکت ها برای جلوگیری از منبع واحد برای مناطق تأمین ، در مورد زنجیره تامین خود تجدید نظر می کنند و از ابزارهای ما در خارج استفاده می کنند. از بین این سازمان ها مانند گذشته ساکن نیستند ، بنابراین برنامه ریزی قبلی برای جلوگیری از برخی از مواردی که در طی همه گیری اتفاق افتاده است چیزی است که در خط مقدم این مشتریان است.

“یک بار دیگر ، به دلیل اختلال در زنجیره تأمین ، برنامه ریزی نقدی مسئله ای بوده است ، بنابراین بخش پیش بینی و مدیریت وجه نقد از سبد خدمات مالی ما استفاده بسیار بیشتری دیده و اهمیت بیشتری پیدا می کند.”

لیست ویژگی های جدید

علاوه بر کلمه کلیدی ، Oracle برخی از ویژگی های جدید را در مجموعه برنامه های ابری برجسته می کند.

این مجموعه از جنبه های جدید بستر داده مشتری خود را اعلام می کند. گفته می شود که به روزرسانی های اخیر اوراکل یونیتی “بازاریابان B2B و B2C را قادر می سازد تا پروژه های گران قیمت و پیچیده ادغام داده های مشتری را با ارائه یک بستر واحد که تمام داده های مشتری را متحد می کند و امکان فعال سازی سریع و آسان آن در فرآیندهای تجاری موجود را فراهم می کند” حذف کنند.

گفته می شود که Oracle Unity “قابلیت شخصی سازی و جمع آوری داده های رفتاری در زمان واقعی” را در اختیار شما قرار می دهد که بازاریابان را قادر می سازد یادگیری ماشینی را برای داده های رفتار مشتری برای شخصی سازی تعاملات مشتری در وب سایت ها ، برنامه ها و نقاط فروش استفاده کنند.

ری وانگ ، بنیانگذار و تحلیلگر ارشد در تحقیقات ساختمانی ، در بیانیه اوراکل گفت: “مارک ها برای سنتز ، مدیریت و درک اقیانوس های داده ای که در سراسر کسب و کار پخش می شوند ، تلاش می کنند. سازمان های پیشرو به دنبال تأمین کنندگان فناوری با دهه ها تجربه داده هستند. مشتریان و چشم اندازها بیشترین جستجو را می کنند.” فقط CDP. آنها توانایی های اطلاعاتی ، اکوسیستم و توانایی مقیاس سازی را می خواهند. ”

فروشنده همچنین از بروزرسانی های زنجیره تأمین و تولید در Oracle Fusion Cloud (Oracle Cloud SCM) خبر داد.. از جمله آنها دستیار دیجیتال Oracle Logistics است که میراندا به آن اشاره کرد. گفته می شود که این “دسترسی در حال حرکت به اطلاعات زنجیره تامین در زمان واقعی از طریق یک رابط چت است که به سرعت پاسخ می دهد ، رضایت کاربر را بهبود می بخشد و کارایی کسب و کار را افزایش می دهد”.

علاوه بر این ، کاربران اکنون می توانند به راحتی به وضعیت سفارش دسترسی پیدا کنند و از راه دور بدون نیاز به پیمایش در برنامه مدیریت حمل و نقل Oracle یا درک نگاشت پیچیده داده ها ، از طریق ردیابی حمل و نقل را دنبال کنند. در نتیجه ، مدیر زنجیره تأمین می تواند در هنگام حمل و نقل از همه سفارشات مطلع شود و به روزرسانی های به موقع محموله ها را از هر مکان ، در هر دستگاه موبایل دریافت کند. “

ویژگی دیگر “Oracle AI Planning Advisor” است که گفته می شود از “قابلیت های هوش مصنوعی ساخته شده در برنامه ریزی زنجیره تامین برای ارائه توصیه هایی که معرفی محصول جدید را بهبود می بخشد و مشتریان را قادر به پاسخگویی به اختلالات تولید فعلی و پیش بینی شده” می کند.

این منبع همچنین از بروزرسانی های Oracle Fusion Cloud ERP و Oracle Fusion Cloud EPM (مدیریت عملکرد سازمانی) خبر داد.

این موارد شامل “اتوماسیون فرآیند هوشمند” است که گفته می شود “بسته شدن مالی و سازگاری حساب را با استفاده از قوانین و الگوهای قابل تنظیم و هوشمند برای خودکار کردن کارهای دستی بهبود می بخشد. اتوماسیون بخش بزرگی از شهرک ها به مشتریان این امکان را می دهد تا روی مسائل پیچیده ای که نیاز به قضاوت انسان دارند تمرکز کنند.”

کمک دیجیتال نیز در این عنوان دیده می شود ، از جمله “Project Time Entry” ، که گفته می شود ورود زمان پروژه را پیش بینی می کند ، کارها را ساده می کند و هزینه را وارد می کند ، و فرآیندهای پایان ماه را برای متخصصان پروژه ترمیم می کند.

همچنین ویژگی های جدید خاص صنعت وجود دارد که از خدمات تاسیساتی ، نفت و گاز ، صنایع پرمصرف و خدمات حرفه ای پشتیبانی می کنند.

این موارد شامل “قابلیت های مدیریت سرمایه گذاری مشترک برای تاسیسات ، نفت و گاز” است که گفته می شود “پشتیبانی از تنظیمات صورتحساب گذشته نگر ، جبران خسارت شریک و مشارکت های شریک برای بهبود صحت حسابداری سرمایه گذاری مشترک ، کوتاه کردن دوره بسته شدن مالی ، جلوگیری از اختلاف هزینه های صورتحساب و کاهش هزینه های پروژه”.

منبع: اخبار فوتبالی

لینک ها کوتاه شده

tinyurl.com/y5a3ep96
is.gd/aUOTLg
shrtco.de/wUCrt
clck.ru/R8CG8
u.nu/esgf3
ulvis.net/o81

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا