دیزنی از “تجدید آرایش استراتژیک” برای تمرکز بر پخش خبر می دهد

امروز دیزنی از ساختار شرکتی جدیدی رونمایی کرد که تجارت محتوا را به سه گروه تقسیم می کند: “مسئول تولید و تحویل محتوا برای تئاتر ، خطی بودن و پخش ، با تمرکز اصلی بر خدمات استریم شرکت” هستند.

پس از گردآوری مجموعه ای پیچیده از تولید محتوا با استفاده از ESPN ، ABC ، ​​فاکس ، لوکاس فیلم ، پیکسار ، مارول و البته مشخصات دیزنی آنها ، هدف از معماری جدید کشف بهترین روش برای توزیع همه آنها است. مدیر عامل جدید باب تاشبک در بیانیه ای گفت: “مدیریت ایجاد محتوا متمایز از توزیع به ما این امکان را می دهد که در ساختن محتوایی که مصرف کنندگان بیشتر از همه می خواهند موثرتر و هوشمندانه عمل کنیم و راهی را که ترجیح می دهیم مصرف کنیم ارائه دهیم.” – ایجاد محتوای مبتنی بر حق رای در کلاس جهانی – در حالی که تیم جدید توزیع جهانی مرکزی ما تمرکز خود را بر روی ارائه و کسب درآمد از آن محتوا به بهینه ترین شکل در همه سیستم عامل ها ، از جمله Disney + ، Hulu ، ESPN + و سرویس پخش جریانی بین المللی Star خواهد داشت.

پارچه رباتیک هوشمند ییل به همان اندازه که نیاز دارید انعطاف پذیر است
بخوانید:

منبع: اخبار فوتبالی

لینک ها کوتاه شده

tinyurl.com/yyg2npar
is.gd/DoQLaq
shrtco.de/vIvsj
clck.ru/RMZuV
u.nu/1qbry
ulvis.net/24JE

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا