نیویورک پست گزارش شکارچی بایدن را در میان تردیدها در اتاق خبر منتشر کرد

دو کارمند پست گفتند که مقاله صفحه اول نیویورک پست در مورد شکارچی بایدن در روز چهارشنبه بیشتر توسط یک گزارشگر تیم نوشته شده است که حاضر به ذکر نام خود نیست.

دو کارگر پستی گفتند که بروس گلدینگ ، خبرنگار ممتاز متعلق به روپرت مورداک از سال 2007 ، اجازه استفاده از خط آنلاین او را نداده است زیرا آنها از اعتبار مقاله ترس دارند.

از زمان ورود به اواخر کارزار طوفانی ریاست جمهوری ، این مقاله نشان داد که جوزف آر. بایدن جونیور از موقعیت خود برای غنی سازی پسرش هانتر در زمان معاون رئیس جمهور استفاده می کرد. این “پست” داستان را بر اساس عکس ها و اسنادی بنا نهاده است که می گوید روزنامه از هارد دیسک یک لپ تاپ گرفته شده است که گفته می شود متعلق به هانتر بایدن است.

بسیاری از کارمندان پست با طرح این سوال که پنج نفر از عملکرد داخلی این تابلو خبر می دانند ، آیا این مقاله برای تأیید صحت محتوای هارد دیسک به اندازه کافی کار کرده است ، سوال کردند. اعضای ستاد همچنین از اعتبار منابع و منابع آن نگرانی داشتند مردم گفتند زمان بندی

هنگام بازگشت افراد به محل کار ، ایمنی ، حریم خصوصی و بهره وری را متعادل کنید
بخوانید:

در این مقاله به دو منبع استناد شده است: استیون کی بانون ، مشاور سابق رئیس جمهور ترامپ که اکنون با اتهامات کلاهبرداری فدرال روبرو است ، وی گفت که ماه گذشته روزنامه را از هارد دیسک آگاه کرد. و رودلف W .. گفته می شود جولیانی ، وکیل شخصی رئیس جمهور ، در تاریخ 11 اکتبر “رونوشت” هارد را به این روزنامه داده است.

انتخابات 2020 را دنبال کنید

آقای جولیانی گفت که او “پست” را انتخاب کرده است زیرا “یا هیچ کس دیگری آن را نخواهد گرفت ، یا اگر آنها آن را بگیرند ، آنها تمام وقت خود را صرف تلاش برای تضاد با آن می کنند قبل از اینکه آن را بیرون بیاورند.”

ویراستاران برتر در 11 اکتبر گرد هم آمدند تا در مورد نحوه استفاده از مطالب ارائه شده توسط آقای جولیانی گفتگو کنند. گروه شامل كولین آلن كهنه سرباز در یك روزنامه معروف به كول بود. استفان لینچ ، مدیر مسئول پست ؛ و میشل گوتلیب ، سردبیر دیجیتال ، به گفته یکی از آشنایان جلسه. این مرد گفت ، آقای آلن كه از سال 2001 تا 2016 سردبیر روزنامه پست بود و سال گذشته به عنوان مشاور بازگشت ، از همكاران خود خواست كه به سرعت حركت كنند.

خط نجات کارگران هواپیمایی به پایان می رسد. برخی از آنها پیش رفته اند.
بخوانید:

با نزدیک شدن مهلت مقرر ، سردبیران اعضای کارکنان را تحت فشار قرار دادند تا خطوط خود را به داستان اضافه کنند – و حداقل یکی دیگر از آقای گلدینگ از این کار خودداری کرد ، دو خبرنگار خبرنگار گفتند. سخنگوی این پست در مورد نحوه نوشتن یا ویرایش مقاله توضیحی نداد.

این مقاله با عنوان “BIDEN SECRET E-MAILS” چهارشنبه با دو خط ظاهر شد: اما جو موریس ، معاون سردبیر سیاسی که پس از چهار سال در فاکس نیوز متعلق به مرداک به روزنامه پیوست و گابریلا پونرو ، نویسنده پست از سال 2014.

طبق جستجوی وب سایت وی ، خانم موریس مقاله ای قبل از چهارشنبه در “پست” توصیف نکرد. طبق پروفایل LinkedIn ، او در ماه آوریل پس از کار به عنوان تهیه کننده مشترک برنامه فاکس نیوز از شان هانیتی به تابلوئید آمد. حساب اینستاگرام وی که قرار بود چهارشنبه خصوصی باشد شامل عکس هایی از ژست های وی در کنار اعضای سابق دولت ترامپ آقای بانون و سارا هاکبی سندرز و همچنین راجر جان استون جونیور دوست و مشاور سابق مبارزات آقای بود. ترامپ. (در ماه جولای رئیس جمهور آقای استون را به هفت جرم محكوم كرد).

Pfizer می گوید که قبل از اواسط ماه نوامبر به دنبال تأیید واکسن نخواهد بود
بخوانید:

خانم پونروگا هیچ کاری با گزارش یا نوشتن مقاله نداشت و گفت سه نفر از نحوه تهیه مقاله اطلاع داشتند. مردم گفتند که او فهمید که خط او فقط پس از انتشار این داستان است.

این مقاله بر اساس اسنادی بود که ادعا می شود از هارد دیسک گرفته شده است ، تا نشان دهد که بزرگ بایدن ، به عنوان معاون رئیس جمهور ، سیاست خارجی ایالات متحده را در اوکراین هدایت کرد تا پسرش ، عضو هیئت مدیره سابق شرکت انرژی اوکراین Burisma Holdings ، به نفع او باشد.

در این مقاله همچنین پیشنهاد شده بود كه آقای بایدن با مشاور بوریسما ، وادیم پوزرسكی ملاقات كرد. روز چهارشنبه ، سخنگوی ستاد انتخاباتی بایدن گفت که برنامه های رسمی بایدن هیچ دیداری را بین معاون رئیس جمهور و مشاور قبلی نشان نمی دهد. ماه گذشته ، دو کمیته سنا به رهبری جمهوری خواهان که موضوع را بررسی کردند ، گفتند که هیچ مدرکی مبنی بر تخلف واقعی معاون سابق رئیس جمهور پیدا نکردند.

Uber و Lyft می توانند از قانون ایالات متحده در تعیین اشتغال بهره مند شوند
بخوانید:

آلن در ایمیلی گفت: “سردبیران ارشد پست تصمیم گرفتند پرونده های بایدن را پس از چند روز كوشش و استعداد او تثبیت كنند.”

نیویورک تایمز ، واشنگتن پست و وال استریت ژورنال گزارش کردند که آنها نمی توانند به طور مستقل داده های مقاله پستی را که شامل زبان پرچین است تأیید کنند و در یک زمان به یک ایمیل “گویا ارسال شده” به هانتر بایدن ارجاع داده اند.

سخنگوی این پست گفت: “داستان بازبینی شده است و پست مخفف گزارش آن است.”

کنت پی وگل گزارشی را ارائه داد.

منبع: اخبار فوتبالی

لینک ها کوتاه شده

tinyurl.com/yyygeqqk
is.gd/fTg7Rp
shrtco.de/spuxY
clck.ru/RTSx5
u.nu/cyy0r
ulvis.net/TubM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا