کشتی گاوی واژگون: نیوزیلند صادرات گوشت گاو را متوقف می کند

نیوزیلند صادرات دام زنده را متوقف کرد پس از اینکه این هفته کشتی با 43 خدمه و نزدیک به 6000 گاو از ژاپن خارج شد ، سوالات تازه ای در مورد ایمنی و اخلاق حمل و نقل دام از طریق دریا به وجود آورد.

فعالان حقوق حیوانات می گویند این اقدام کافی نبود زیرا تجارت دام بین المللی دام با سو abuse استفاده فراوان است.

ویل ابلبی ، سخنگوی SAFE ، یک گروه حمایت از حیوانات در نیوزلند ، گفت: “در نهایت ، این یک تجارت است که باید ممنوع شود.”

این شناور با نام Gulf Lifestock 1 دارای 39 خدمه از فیلیپین و دو نفر از استرالیا و نیوزیلند بود. ناپیر در اواسط ماه اوت نیوزیلند را ترک کرد و اوایل روز چهارشنبه با آغاز یک مأموریت نجات هوایی و دریایی یک تماس اضطراری ارسال کرد.

دو نفر از خدمه نجات داده شدند و به بیمارستان منتقل شدند. گارد ساحلی گفت که سومین مردی که از دریا بیهوش شده بود در اسکله ژاپن مرده اعلام شد. اجساد حداقل 12 گاو در روز جمعه همراه با جلیقه نجات در آب شناور شده است.

با انتشار اخباری مبنی بر ناپدید شدن کشتی در نیوزیلند ، وزارت صنایع اولیه این کشور اعلام کرد به دلیل تلاش برای فهم آنچه در طول سفر سرنوشت ساز کشتی ، بررسی درخواست صادرات دام زنده را به طور موقت متوقف می کند. این بیانیه جزئیات بیشتری ارائه نکرده یا جدول زمانی ارائه نکرده است.

کارشناسان به FDA می گویند که لازم است اطلاعات ایمنی بیشتری در مورد واکسن Covid-19 جمع آوری کنند
بخوانید:

این وزارتخانه آخرین اقدامی بود که کشور دورافتاده اقیانوس آرام طی سالهای اخیر برای تنظیم عملکرد بحث برانگیز حمل و نقل دام از آن طرف اقیانوس ، اغلب به چین انجام داده است. این کشور بزرگترین مصرف کننده گوشت گاو از نیوزیلند و همسایگان استرالیا است و یکی دیگر از بزرگترین صادرکنندگان دام است. تقاضا برای گوشت قرمز سال گذشته پس از شیوع بیماری تب خوکی آفریقایی تولید گوشت خوک در چین را مختل کرد و واردکنندگان آن را مجبور به جستجوی عرضه کنندگان دیگر کرد.

چین در سال 2019 به عنوان بزرگترین بازار گوشت گاو در نیوزیلند پیشی گرفت ، اگرچه ویروس کرونا ویروس تقاضای آن را در سه ماهه اول سال جاری با مشکل روبرو کرد.

نیوزیلند شبکه محدودیت هایی را برای صادرات دام برای کشتار طی سالها ایجاد کرده و تجارت را ممنوع کرده است. اما بسیاری از حیوانات زنده برای تولید مثل به خارج از کشور فرستاده می شوند. بر اساس اطلاعات این وزارتخانه ، در سال جاری تاکنون نزدیک به 40 هزار راس دام صادر شده است.

سخنگوی وزارت صنایع اولیه روز جمعه گفت که از سال 2007 در “نیوزیلند” “صادرات دام برای کشتار” صورت نگرفته است. اگر مدیرکل وزارتخانه معتقد باشد که می توان خطرات را به طور مناسب مدیریت کرد ، طبق وب سایت خود ، موارد استثنا مجاز است.

دیزنی پلاس اکتبر 2020: هر نمایش فیلم و تلویزیونی جدید
بخوانید:

اعتقاد بر این است که حیوانات موجود در Gulf Life Story 1 برای پرورش ، نه کشتار به خارج از کشور فروخته شده اند. SAFE گفت که آنها به احتمال زیاد باردار بوده اند.

اما آقای آبلبی ، از SAFE ، گفت كه فرستادن گاوها برای تولید مثل به خارج از كشور مانع از كشتار نهایی نمی شود.

وی گفت: “اینطور نیست که آنها پس از اتمام کار در کشتی به نیوزیلند بارگیری شوند.”

مدافعان می گویند تجارت دام بین المللی دام وحشیانه است ، تا حدی به این دلیل که کشتی ها معمولاً کشتی های باری تبدیل شده و استانداردهای رفاه حیوانات را ندارند. سایر منتقدان خاطرنشان می كنند كه این عمل یكی دیگر از عوامل ایجاد كننده تغییرات آب و هوایی توسط صنعت گوشت است كه از ردپای كربنی زیادی برخوردار است. سیستم غذایی جهان مسئول حدود یک چهارم گازهای گلخانه ای است که بشر هر ساله تولید می کند و گوشت و لبنیات – خصوصاً از گاوها – تأثیر بسیار زیادی دارند.

بحث و جدال در مورد این رویه در استرالیا باعث شده است که در سال های اخیر مورد بازبینی های متعدد دولت قرار گیرد ، مقامات در یک مقطع موقتاً صادرات به عربستان سعودی ، مصر و اندونزی را مسدود کردند.

بهترین محافظ های Samsung Galaxy S20 ، S20 Plus و S20 Ultra برای محافظت از تلفن شما
بخوانید:

در ماه مه 2019 ، طبق گفته دولت استرالیا ، مقامات دریایی استرالیا کشتی ای را که این هفته واگذار کرده بود ، Gulf Livestock 1 ، در بندر بازداشت کردند در حالی که “مسائل پایداری و ناوبری” حل شده بود. یک هفته بعد ، او اجازه یافت که به اندونزی برود.

این کشتی در سفری که انتظار می رفت حدود 17 روز به طول انجامد ، در اواسط ماه اوت از ناپیر ، نیوزیلند به مقصد چین حرکت کرد. این در پاناما ثبت شده است ، و رویترز گزارش داد که صاحب ثبت شده آن Mercy Compania Navira ، یک شرکت در اردن است.

عکسهای بایگانی کشتی باری 18 ساله اسکله هایی را برای گاوهایی که روی عرشه آن انباشته شده اند مانند اتاقهای کشتی تفریحی نشان می دهد.

این کشتی در ساعت 1:44 بامداد روز چهارشنبه از حدود 100 مایل دریایی با جنوب ژاپن تماس اضطراری ارسال کرد. این شرکت که توسط MC-Schiffahrt از هامبورگ آلمان اداره می شد ، در بیانیه ای گفت که ارتباط خود را با کشتی در همان روز قطع کرده است.

بررسی گوشی هوشمند Ulefone Armour 9 FLIR
بخوانید:

تماس اضطراری مأموریت نجات توسط گارد ساحلی ژاپن و نیروی دفاع شخصی دریایی را آغاز کرد ، که با برخورد طوفان قدرتمند به مناطق ژاپن و کره جنوبی در روز پنجشنبه ، آشکار شد.

امدادگران اولین بازمانده از فیلیپین ، ادواردو سارینو را یافتند که اواخر روز چهارشنبه در دریای چین شرقی در حال لرزیدن است. وی در جزیره آمامی اوشیما در ژاپن بستری شد.

آقای سارینو 45 ساله به گارد ساحلی ژاپن گفت که کشتی هنگام عبور از دریاهای متلاطم موتور خود را از دست داد. سپس موجی سطح آن را در تاریکی شب غرق کرد و کشتی را مجبور کرد قبل از غرق شدن در یک زاویه ناپایدار قرار گیرد.

به گفته گارد ساحلی ، “وقتی واژگون می شد ، یک تبلیغ در هواپیما دستور داد که ما جلیقه نجات بپوشیم.” “بنابراین جلیقه نجات به تن کردم و به دریا پریدم.”

گارد ساحلی گزارش داد که یکی دیگر از خدمه ، یک فیلیپینی 30 ساله ، جی نیل روزالز ، جمعه زنده در یک قایق نجات در نزدیکی جزیره Kodakarajima ژاپن پیدا شد.

روز جمعه ، گارد ساحلی ژاپن با نزدیک شدن به طوفان ، جستجوی بازماندگان بیشتری را متوقف کرد.

شفق قطبی آلمدرال در تهیه گزارش همکاری داشت.

منبع: اخبار فوتبالی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا