یک موزه تقلبی را به نمایش می گذارد

کلن ، آلمان – معمولاً موزه ها تبلیغات جعلی را در مجموعه های خود انجام نمی دهند. اما موزه لودویگ در اینجا آنها را در معرض دید عموم مردم در یک نمایشگاه جدید قرار می دهد که این تابو را می شکند.

نقاشی های به نمایش درآمده در “آوانگارد روسی در موزه لودویگ: اصلی و جعلی” همه به ظاهر توسط هنرمندان آن جنبش رادیکال در اوایل قرن 20 ساخته شده اند. با این حال ، آنها همچنین در کنار آثار خیرخواهانه هنرمندان مشهوری مانند کازیمیر مالویچ ، الکساندر رودچنکو و ناتالیا گونچاروا به نمایش گذاشته شده اند ، نقاشی هایی که اکنون محققان موزه مذکور از ذکر آنها خودداری می کنند.

موجی از جعلیات این گوشه بازار هنر را برای دهه ها آلوده کرده است و این گالری نور جدیدی را در مورد خطرات خرید ، فروش و جمع آوری آثار هنری آوانگارد روسی نشان می دهد.

این موزه توسط هدیه ای از مغول شکلات پیتر لودویگ در دهه 1970 تأسیس شد و به داشتن یکی از بزرگترین مجموعه های هنر آوانگارد روسیه در اروپای غربی مشهور است. لودویگ و همسرش ، ایرنه ، گردآورندگان این سبک بودند و هنگامی که او در سال 2010 درگذشت ، موزه را به عنوان میراثی از حدود 600 اثر پیشگام روسی ترک کرد.

این نقاشی ها شامل 100 نقاشی است و از آن زمان محققان موزه در حال تجزیه و تحلیل آنها هستند. محققان می گویند ، از 49 نقاشی بررسی شده تا امروز ، 22 مورد به دروغ نسبت داده شده است ، اگرچه آنها از نامیدن “جعل” خودداری كرده اند: از نظر حقوقی ، این كلمه قصد فریب را نشان می دهد كه پس از بررسی اثر ، قابل اثبات نیست.

این نمایش که از روز شنبه آغاز شد و تا 3 ژانویه ادامه دارد ، پیش از افتتاح آن از قبل موضوع اختلافات حقوقی بود.

روی گل ، ابری با احتمال زندگی میکروبی
بخوانید:

در ماه اوت گالری گمورزینسکا ، یک گالری سوئیسی که حدود 400 نقاشی به خانواده لودویگز فروخته بود ، با طرح دعوی در خواست این موزه تحقیقات خود را قبل از افتتاح در دسترس بگذارد. هفته گذشته دادگاه منطقه ای پرونده را پس از درخواست تجدید نظر در موافقت شهر موزه كلن به نفع نمایشگاه ، رد كرد.

در حالی که بسیاری از آثار نمایش داده شده در نمایشگاه به عنوان پرچم های دروغین از گالری گمورزینسکا (که در نیویورک نیز حضور دارد) خریداری شده اند ، موزه نیز اصالت برخی آثار را تأیید کرده است. کریستینا گامورزینسکا ، صاحب گالری ، در مصاحبه ای گفت که قبل از بررسی صحیح تحقیقات ، افتتاح نمایشگاه غیرمنصفانه است.

وی در نمایشگاه خود “با مشهورترین متخصصان آوانگارد روسیه کار کرد” ، افزود: “ما برای آنچه در 55 سال گذشته به دست آورده ایم کمی احترام می گذاریم. البته ممکن است کارشناسان در طول سالها اشتباهاتی داشته باشند ، اما بدون دیدن گزارشات فنی نمی توانیم در مورد آن قضاوت کنیم. “

ریتا کرستینگ ، معاون مدیر موزه لودویگ و یکی از موزه داران ، اظهار امیدواری کرد که تحقیقات موزه به راهنمایی سایر م institutionsسسات و مجموعه داران در ارزیابی اصالت کار آنها کمک کند.

وی گفت: “ما برای مشارکت های علمی و یافته های جدید آزاد هستیم.” “جستجو هرگز تمام نشده است.”

در گذشته ، بررسی هنر آوانگارد روسیه بسیار متکی به نظرات متخصص بود. اما بررسی انطباق این نقاشی با سایر آثار این هنرمند تنها بخشی از تحقیقات موزه لودویگ است. جنبه دوم بررسی تاریخچه مالکیت کار است و جنبه سوم آنالیز آزمایشگاهی است.

امیدها در یک چرخه سیاسی جدید در الجزایر یک سال پس از خیزش مردمی در حال کم رنگ شدن است
بخوانید:

تیم علمی موزه به سرپرستی متخصص پترا مانت از تکنیک هایی استفاده کرده اند که شامل مادون قرمز ، اشعه ماورا بنفش ، اشعه ایکس ، میکروسکوپ ، آنالیز شیمیایی و قدمت کربن است.

محققان این تکنیک ها را برای آثاری از جمله نقاشی منسوب به اولگا روزانوا که آقای لودویگ از گالری گامورزینسکا در سال 1985 خریداری کرده است ، به کار برده اند. نقاشی به سبک کوبیست از سال 1913 ، “منظره (تجزیه و تحلیل اشکال)” در گالری در کنار نقاشی مشابه Rosanova به عنوان نمونه نمایش داده شده است. بوم سال 1913 با وام از موزه Thyssen-Bornemisza در مادرید ، بنام “مردی در خیابان (تحلیل حجم ها)”.

در بررسی های نقاشی موزه لودویگ مشخص شد که موادی که روی آن متصل شده است حاوی الیاف پلی استر مصنوعی است که در سال 1913 وجود نداشته است. ترکیب شیمیایی رنگها نیز با سایر کارهای روزنوا در آن دوره متفاوت بود. محققان نتیجه گرفتند که آثار موزه لودویگ نسخه بعدی یک هنرمند ناشناخته است.

خانم Jamurzynska گفت که او نمی تواند در مورد این نتیجه گیری بدون دیدن نتایج آزمایشگاه اظهارنظر کند. وی گفت: “ما گزارش های فنی نداریم ، بنابراین نمی توانیم قضاوت کنیم.” “چیز جدیدی نیست که این نقاشی شباهت هایی با نقاشی موزه Thyssen-Bornemisza داشته باشد.”

اما وی گفت آنچه او را عصبانی کرده است استفاده از کلمه “جعلی” در عنوان نمایشگاه است. وی گفت: “آنها تلاش می کنند تا پیشتاز روسیه را به گوشه ای کثیف سوق دهند.” “این کاملا ناشایست و غیرحرفه ای است.”

ریشه این مشکلات در تاریخ روسیه است. در دهه 1920 هنرمندان آوانگارد در اتحاد جماهیر شوروی با سانسور روبرو شدند. در دهه 1930 ، زمانی که استالین قدرت خود را از طریق سرکوب بی رحمانه سیاسی تثبیت کرد ، اقدامات آنها از دید عموم حذف و پنهان شد.

بزرگترین گروه بومیان در شیلی این فرصت را در قانون اساسی جدید می بینند
بخوانید:

بازاری برای آثار هنری قاچاق از اتحاد جماهیر شوروی در دهه 1960 در غرب آغاز به کار کرد ، اما از آنجا که نمایش آنها غیرقانونی بود ، آثار اغلب فاقد اسناد و مدارک اثبات منبع آنها بود.

کنستانتین آکینشا ، مدیر پروژه تحقیقاتی آوانگارد روسیه با بودجه شخصی ، در کاتالوگ نمایشگاه نوشت: “در چنین شرایطی ، جعل کنندگان می توانند عملاً بدون محدودیت کار کنند.”

سهم بازار زیاد است. در سال 2008 ، نقاشی مالویچ 60 میلیون دلار در Sotheby’s درآمد داشت. و گونچاروا یکی از گرانترین هنرمندان زن در حراجی است – در همان سال ، یکی از کارهای او در کریستی تقریبا 11 میلیون دلار فروخت.

با این حال ، یک سری رسوائی ها در سال های اخیر خطرات پیش روی خریداران را برجسته کرده است. از همه قابل توجه تر ، موزه هنرهای زیبا گنت در سال 2018 نمایشگاهی از هنر آوانگارد روسیه را پس از توصیف بازرگانان و دانشمندان از قطعات نمایش داده شده “بسیار مشکوک” تعطیل کرد. مدیر موزه استعفا داده و پلیس بلژیک همچنان در حال تحقیق در این باره است.

خانم کرستینگ و خانم مونت گفتند که آنها از سایر موسسات برای نمایشگاه در کلن پشتیبانی قاطع دریافت کردند.

خانم ماندت گفت: “بزرگترین نگرانی من این بود که درخواست های وام خود را رد کنیم.” “من شگفت زده شدم ، زیرا این درست عکس آن بود. این نشان می دهد که یک تغییر واقعی در جریان وجود دارد: مردم آماده هستند موضوعی را مطرح کنند که تاکنون تابو بوده است.

موزه Thyssen-Bornemisza و موزه هنرهای معاصر MOMus در تسالونیکی یونان آثار اصلی را برای نمایش در کنار نسخه های بعدی ارائه داده اند. موزه Busch-Reisinger ، موزه هنری هاروارد در کمبریج ، ماساچوست ، تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی از شاهکار لیسیتسکی خود ، “Proun 12E” را انجام داد ، بنابراین محققان در کلن می توانند نتایج را با یک اثر در مجموعه موزه لودویگ مقایسه کنند که اکنون به عنوان یک نسخه در نظر گرفته شده است.

خلاصه ویروس کرونا ویروس: آنچه امروز اتفاق افتاده است
بخوانید:

لینت راث ، رئیس هنرهای مدرن و معاصر در Busch-Reisinger ، گفت که او می خواهد این اثر را قرض بگیرد ، اما مشکلات لجستیکی ناشی از همه گیری به این معنی است که نمی توان آن را به کلن حمل کرد.

خانم روث گفت: “این یک نمایشگاه بسیار مهم است و گامی در جهت شفافیت بیشتر مردم است.” “این دقیقاً همان چیزی است که ما به عنوان موزه دانشگاه دوست داریم. این بورس تحصیلی را به جلو سوق می دهد.”

ییلماز ظیفور ، مدیر موزه لودویگ گفت ، حتی تقلبی ها می توانند “به عنوان مرجع و برای اهداف آموزشی” مفید باشند. وی گفت: این موزه تمام آثار منتسب به اشتباه را در مجموعه خود نگه خواهد داشت ، هرچند پس از پایان نمایش فعلی ، آنها به صورت عمومی نمایش داده نمی شوند.

خانم کرستینگ گفت که این نمایشگاه نشان داد که موزه لودویگ مسئولیت یکپارچگی مجموعه خود را به عهده گرفته و در حال کار برای محافظت از آثار این هنرمندان در بازار پر از جعل است.

وی گفت: “متخصصان زیادی در این زمینه وجود دارند که علایق شخصی مختلفی را نمایندگی می کنند.” “موزه ها موسسات مناسب برای توسعه این تحقیقات هستند ، زیرا این کار برای ما بورس تحصیلی است ، نه منافع تجاری.”

منبع: اخبار فوتبالی

لینک ها کوتاه شده

tinyurl.com/y8llm8h7
is.gd/7uBvHG
shrtco.de/LAiih
clck.ru/R9KoK
u.nu/fmgg0
ulvis.net/W9g

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا