Reckitt Benckiser تلاش می کند بازاریابی مبتنی بر داده را با Google Cloud برطرف کند

Reckitt Benckiser (RB) قصد دارد فشار داده محور را برای بهبود استراتژی های بازاریابی محصولات خود با Google Cloud طی سال آینده آغاز کند.

این شرکت مستقر در انگلیس در زمینه تولید محصولات بهداشتی ، بهداشتی و تغذیه ای مصرف کننده تخصص دارد و گفته است که با دیجیتال سازی داده های جمع آوری شده از تمام مشاغل خود با Google Cloud همکاری خواهد کرد

این به نوبه خود برای آگاهی از چگونگی سنجش موفقیت RB در موفقیت فعالیتهای بازاریابی و همچنین ارائه فعالیتهای آتی در آینده استفاده می شود.

RB از یادگیری ماشینی Google استفاده خواهد کرد [ML] این دو شرکت در بیانیه مشترکی گفتند که این توانایی ها ارزیابی بازده سرمایه گذاری و برنامه ریزی موثرتر کارزارهای آینده است.

“RB همچنین مدلهای ML و ML خود را مدیریت خواهد کرد ، تا بینشهایی را برای بهبود هزینه رسانه ها ایجاد کند ، و سفرهای دیجیتال طبیعی تر را ایجاد کند زیرا مصرف کنندگان از آگاهی ، خرید ، وکالت ، با حفظ حریم خصوصی داده ها ، احترام می گذارند.”

طبق قانون اتحادیه اروپا سیاست مالیاتی دولت به چالش کشیده می شود
بخوانید:

این همکاری بخشی از تلاش گسترده تر تحول دیجیتال چند ساله در RB را تشکیل می دهد ، زیرا این بخش با تکیه بر سبد محصولات Google Cloud برای ایجاد بینش در مورد انواع افرادی که محصولات آن را خریداری و استفاده می کنند و رفتارهای خرید آنها است.

علاوه بر این ، شرکت ها افزودند ، “علاوه بر این ، مشارکت RB را قادر می سازد تا داده ها و تجزیه و تحلیل ها را اندازه گیری و تعیین کند و فعال سازی martech را در تمام کانال های خود – وب ، اجتماعی ، فروشگاهی و غیره به صورت خودکار انجام دهد.”

مسابقه پنس-هریس 58 میلیون بیننده تلویزیونی را به خود جلب می کند
بخوانید:

RB همچنین تأیید کرد که در ایجاد یک سری مراکز دیجیتال در سراسر جهان – در انگلیس ، ایالات متحده ، برزیل و هند – برای ایجاد موارد استفاده بیشتر از بازاریابی برای داده های خود است.

ثاقب محمود ، معاون ارشد تحول دیجیتال و رئیس اطلاعات برای بهداشت در RB ، گفت: “هر روز می شنویم که داده ها سوخت جدیدی برای رشد تجارت هستند.” “با این حال ، در دنیای دیجیتال امروز ، که میلیاردها نقطه داده در هر ثانیه تولید می شود ، یافتن راه حل مناسب برای تجارت شما می تواند پیچیده تر از حد انتظار باشد.”

فابریس بولیو ، معاون اجرایی تعالی در بازاریابی گروهی و معاون اجرایی تمیز کردن سازمان توسعه رده گفت: “در سفر ما برای ایجاد جهانی پاک تر و سالم ، این همکاری نزدیک با Google Cloud یک نقطه عطف مهم برای مارک های ما است.” “فقط با استفاده از داده ها خواهیم توانست خدمات بهتری به مصرف کنندگان و خریداران ارائه دهیم و تجربیات مفیدی را برای آنها ایجاد کنیم.”

The Echo Show 5 is cheaper than ever in early Amazon Prime Day sale
بخوانید:

اعلامیه مشتری RB همزمان با اولین روز از کنفرانس کاربر مجازی Google Cloud Next OnAir متمرکز بر EMEA است که قرار است به مدت پنج هفته اجرا شود.

در طی جلسه توجیهی قبل از نمایش ، کریس سئوری ، رئیس Google Cloud برای EMEA ، از Reckitt Benckiser به عنوان یک افزودنی قابل توجه به لیست مشتریانی که با این شرکت همکاری می کنند برای کمک به برنامه های تحول دیجیتال ، دعوت شد.

تاکنون ، این شرکت در هفته های اخیر تعدادی از دستاوردهای جدید مشتری را اعلام کرده است ، از جمله جزئیات روابط فن آوری گسترده خود با غول کالاهای مصرفی Unilever و شرکت خدمات مالی Deutsche Bӧrse.

دادگاه Great Paramanic Air Paramedic Air Pad
بخوانید:

سیاوری گفت: “من افتخار کردم امسال تعداد زیادی مشتری جدید ، هم در بخش شرکت ها و هم بومیان دیجیتال و مخالفان آنها را اعلام کنم.” “ما معتقدیم که این ترکیب از نظر غنی سازی نوآوری که می توانیم برای یکدیگر بیاوریم ، برای همه مشتریان مفید است.”

منبع: اخبار فوتبالی

لینک ها کوتاه شده

tinyurl.com/y3a5rwn4
is.gd/ghV8cf
shrtco.de/MVky1
clck.ru/R7sca


YOURLS — Your Own URL Shortener | u.nu/











YOURLS: Your Own URL Shortener

Too Many Requests

Too many URLs added too fast. Slow down please.



“>


YOURLS — Your Own URL Shortener | u.nu/











YOURLS: Your Own URL Shortener

Too Many Requests

Too many URLs added too fast. Slow down please.




ulvis.net/2GI

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا