آئویفه مانیون، ستاره زنان من یونایتد می گوید تغییرات INEOS قبلاً باشگاه را به “سطحی دیگر” رسانده است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


آئویفه مانیون، مدافع منچستریونایتد فاش کرده است که تاثیر تغییراتی که سر جیم رتکلیف و INEOS اعمال کرده‌اند، در حال حاضر در باشگاه احساس می‌شود.

رتکلیف قرارداد خود را برای سرمایه گذاری جزئی 27.7 درصدی در یونایتد در ماه فوریه به پایان رساند و از آن زمان، تمام توجهات به حسابرسی باشگاه در تلاش برای شناسایی مناطق بهبود یافته معطوف شده است.

در حال حاضر، به نظر می رسد تمرکز INEOS روی اریک تن هاگ و اینکه آیا او باید به عنوان سرمربی یونایتد ادامه دهد یا نه، متمرکز است.

بررسی پایان فصل ادامه دارد و نتایج آن تلاش هلندی را مشخص خواهد کرد.

هر دو تیم مردان و زنان فصل‌های ناامیدکننده‌ای را در بخش‌های مربوطه داشتند، اما مبارزات خود را با سرعت نسبتاً بالایی به پایان رساندند.

تیم زنان تاتنهام هاتسپر را 4-0 در ومبلی شکست داد و جام حذفی را بالای سر برد – اولین جام مهم در تاریخ آنها. در همین حال، مردان تن هاگ نیز آخر هفته گذشته از منچسترسیتی برتری پیدا کردند و قهرمان جام حذفی شدند و در این روند، یواشکی به لیگ اروپا راه پیدا کردند.

به گفته Mannion، آینده برای باشگاه مثبت به نظر می رسد و در حال حاضر، به لطف INEOS تفاوت وجود دارد.

وقتی از او در مورد فشار بازیکنان برتر برای موفقیت در زمین سوال شد، او گفت: “قطعا. باید همینطور باشد. در ورزش بانوان چه بخواهید چه نخواهید باید این مراحل را طی کنید. زیرا همه اطرافیان شما این مراحل را انجام می دهند. بنابراین حتی اگر فکر می‌کنید که در حال بهبود هستید، بیشتر به میزان پیشرفت مربوط می‌شود.»

«تغییرات زیادی در پشت صحنه از نظر اندازه کارکنان و امکانات ما در حال انجام است. دیدن از بیرون که به داخل نگاه می کند، واضح نیست.»

“اما این به سطح دیگری رفته است و با آن انتظارات از ظاهر یک کمپین داخلی و سپس رقابت با جام ها به وجود می آید. برای ما، ما توانستیم آن را با یک نتیجه خوب از نظر جام به پایان برسانیم.”

اما این بدان معنا نیست که این احساس در طول فصل وجود داشت. بنابراین رقابتی بودن در سراسر لیگ چیزی است که باید به سطح بعدی برسیم، پایدارتر باشیم.

مانیون اضافه کرد: تغییراتی در حال رخ دادن هستند و افرادی که شهرت زیادی داشته اند و کارهای خوبی در باشگاه های مختلف انجام داده اند. این تغییرات زمان می برد. روز به روز روزهای ما یکسان به نظر می رسند. شما وارد می شوید، یک جلسه تیمی دارید، برای تمرین بیرون می روید، وارد می شوید، ناهار می خورید، ورزش می کنید.»

با این حال، این بازیکن 25 ساله خاطرنشان کرد که بازیکنان عمدتاً از جزئیات هر چیزی که در اطراف آنها می گذرد محافظت می شوند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/30/man-united-womens-star-aoife-mannion-says-ineos-changes-have-already-taken-club-to-another-level-280938/ منبع: