آبراموویچ در ترکیه: آیا چلسی جدید از استانبول خواهد آمد؟

آبراموویچ چهار قایق تفریحی خود را به ارزش 1.2 میلیارد دلار به استانبول منتقل کرده و در ماه های اخیر بیشتر وقت خود را در این شهر سپری کرده است. گفته می شود که آبراموویچ به زودی خانه ای در منطقه ببک خواهد خرید و سپس یک باشگاه فوتبال در ترکیه خواهد خرید.


سرویس خبر شماره: 1860388
29 دسامبر 1401 @ 7:59 ب.ظ
44.2K |

7نقطه نظر

این پایان مالکیت 19 ساله آبراموویچ بر چلسی بود که موفق ترین دوره تاریخ باشگاه را رقم زد. در آن سال‌ها، چلسی پنج بار قهرمان لیگ برتر، پنج بار جام حذفی و دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

پس از تحریم های انگلیس علیه الیگارش های روسیه، اتحادیه اروپا نیز به این تحریم ها پیوست و بنابراین آبراموویچ نمی تواند در قلمرو اتحادیه اروپا سرمایه گذاری کند. اما ترکیه به تحریم های روسیه احترام نمی گذارد و مقامات این کشور آبراموویچ را متقاعد کردند که ترکیه را به عنوان محل اقامت و سرمایه گذاری انتخاب کند.

هواداران چلسی آبراموویچ: امپراتوری روم را ستایش کردند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برخی رسانه ها مدعی هستند رومن آبراموویچ قصد بازگشت به دنیای فوتبال را دارد. او مدتی است که در استانبول ترکیه حضور دارد و گفته می شود مالک سابق چلسی تصمیم دارد به این شهر نقل مکان کند و یکی از باشگاه های فوتبال ترکیه را بخرد.

آبراموویچ در اوایل سال جاری مجبور شد باشگاه خود، چلسی را بفروشد. در ماه مارس، دولت بریتانیا او را به داشتن ارتباط با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه متهم کرد و تحریم هایی را علیه آبراموویچ اعلام کرد. این اقدام دولت انگلیس، چلسی را با مشکلات زیادی مواجه کرد، اما در پایان فصل 2021-22، تاد بولی آمریکایی این باشگاه را خرید تا مالک جدید چلسی شود.

تاد بولی، مالک جدید چلسی که این باشگاه را از آبراموویچ خرید

رومن آبراموویچ مالک سابق چلسی که مجبور به ترک این باشگاه شده بود قصد دارد به استانبول برود و یکی از باشگاه های فوتبال ترکیه را خریداری کند.

آبراموویچ در ترکیه: آیا چلسی جدید از استانبول خواهد آمد؟

این گزارش ها بازتاب های زیادی در ترکیه داشته و مردم این کشور می گویند اگر آبراموویچ یکی از غول های فوتبال این کشور مانند گالاتاسرای، بشیکتاش و فنرباغچه را بخرد، می تواند آنها را به یکی از قدرت های اصلی فوتبال اروپا مانند چلسی تبدیل کند. . دورنمای چنین وضعیتی برای ترک ها بسیار شیرین است.



مجله اخبار فوتبال خارجی