آبراهام: ما به مورینیو نیاز داریم، اما پرتغال او را می خواهد

او در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت: مورینیو مربی بزرگی است و همه او را می خواهند. باعث افتخار است که تیم ملی مهمی مانند پرتغال او را می خواهد. البته مطمئن هستم که مورینیو تمام توجه خود را روی این موضوع متمرکز خواهد کرد. تمرکز روی رم است. ما در مورد آن صحبت نکرده‌ایم و مورینیو همیشه سعی کرده روی پیشرفت ما کار کند و تمام تیم روی این فصل تمرکز کرده‌اند.”


سرویس خبر شماره: 1861242
ژانویه 04, 1401 در 09:44 ب.ظ
17.8 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

با وجود این پیشنهاد، او تمام تمرکز خود را روی رم گذاشته است

آبراهام با ابراز خوشحالی از همکاری با مربی پرتغالی در رم، خاطرنشان کرد که مورینیو از تیم ملی کشورش پیشنهاد دارد.

آبراهام: ما به مورینیو نیاز داریم، اما پرتغال او را می خواهد

1784992
وی با اشاره به نقش مهم مورینیو در ایجاد انگیزه و رشد بازیکنان رم، افزود: قبلا هم گفته بودم، حضور او در اینجا مثل داشتن دایی است! من همیشه این احساس را نسبت به او داشتم زیرا او بهترین ها را برای ما می خواهد و به من و سایر بازیکنان از هر نظر انگیزه می دهد. وقتی خوب بازی می کنم به من می گوید که راضی نیستم. این چیزی است که من نیاز دارم. معلمی که همیشه مرا راهنمایی می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تامی آبراهام گفت: او مربی مورد نیاز من است. او تلاش های فدراسیون فوتبال پرتغال برای واگذاری مدیریت تیم ملی کشورش به مورینیو را برجسته کرد. چندی پیش در منابع مختلف گزارش شد که فدراسیون پرتغال مذاکراتی را با خورخه مندس، ایجنت مورینیو برای انتصاب احتمالی سرمربیگری تیم ملی این کشور آغاز کرده است.

پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 حذف شد و فدراسیون فوتبال این کشور به همکاری خود با سانتوس پایان داد. مورینیو اکنون جدی ترین گزینه برای جایگزینی اوست. آبراهام، مهاجم رم که زیر نظر مورینیو کار می کند، از این پیشنهاد تعجب نکرده است.