آبی ها با مسابقه تولد کاپیتان آماده رویارویی با سرنوشت هستند


سرویس خبر شماره: 2021066
24 مه 1403 در 3:03 ب.ظ.
7.3 هزار |

6نقطه نظر

تا ساعاتی دیگر استقلال خوزستان در دیداری حساس به مصاف نساجی قائمشهر می رود.

آبی ها با مسابقه تولد کاپیتان آماده رویارویی با سرنوشت هستند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آبی های خوزستانی که با وجود عملکرد فنی در نیم فصل، از کسب نتایج مورد انتظار دور بودند، در نیم فصل دوم و با تدابیری که برای تقویت تیم انجام دادند. ، توانستند شرایط خوبی را دنبال کنند. با این حال شاگردان سیروس پورموسوی همچنان در منطقه سقوط به سر می برند و باید در یکی از دیدارهای حساس به مصاف همسایه شمالی خود بروند. دیداری که می تواند به سرنوشت این تیم برای بقا کمک زیادی کند.

اما این روزها سیروس پورموسوی شاگردانش را در اوج آمادگی ذهنی قرار می دهد. آنها روز گذشته در حضور هواداران خود تمرینات آماده سازی مبارزه با نساجی را با یک اتفاق ویژه به پایان رساندند.

2021401
2021402
2021403

در این تمرین جشن تولد کاپیتان آبی ها توسط سایر اعضای تیم برگزار شد و فضای پرنشاطی شکل گرفت. محمود مطلق زاده هافبک اهوازی استقلال خوزستان 30 سالگی خود را در آبی پوشان جشن گرفت که در فولاد خوزستان و نفت آبادان هم بازی کرده و در بین شاگردان سیروس پورموسوی به حساب می آید.

باید دید این تیم پس از تمرین برای روحیه بخشیدن به هواداران چه شرایطی را مقابل نساجی قائم شهر پشت سر می گذارد و آیا در 6 امتیاز از این معرکه خارج می شود یا خیر.

مجله اخبار فوتبال داخلی