آب پاک در دست هواداران: لیورپول فروشی نیست


سرویس خبر شماره: 1871508
مارس 01, 1401 در 09:50 ب.ظ
2K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

اظهارات هانری باعث عصبانیت هواداران لیورپول خواهد شد، درست زمانی که روند فروش منچستریونایتد آغاز شده است. آنها از مدیریت مالک آمریکایی عصبانی هستند و وضعیت ناگوار تیمشان در لیگ برتر را ناشی از سیاست این مالک می دانند.

1803869



مجله اخبار فوتبال خارجی

در همین حال، در نوامبر 2022، شواهدی وجود داشت که نشان می داد FSG واقعاً قصد فروش باشگاه را داشته است. در آن زمان مالک آمریکایی لیورپول به صراحت اعلام کرد که به دنبال سهامداران جدید است و اگر به نفع باشگاه باشد از فروش سهام خود دریغ نخواهد کرد. اما هنری امروز به صراحت گفت که قصد فروش ندارد.

جان هنری در مصاحبه با بوستون اسپورت ژورنال گفت: “می دانم که مدتی است درباره لیورپول صحبت های زیادی شده است و افراد زیادی در مورد آن اظهار نظر کرده اند. اما اجازه دهید حقایق را به شما بگویم، آیا ما در آنجا می مانیم. انگلیس برای همیشه؟ نه. آیا ما می رویم؟ آیا می خواهیم لیورپول را بفروشیم؟ نه. آیا در حال مذاکره با سرمایه گذاران برای آوردن سرمایه به لیورپول هستیم؟ بله. فروخته نشود.”

جان هنری، مالک باشگاه لیورپول، شایعات اخیر در مورد فروش این باشگاه را تکذیب کرد و گفت FSG قصد فروش لیورپول را ندارد.

آب پاک در دست هواداران: لیورپول فروشی نیست

اما جان هنری، مالک لیورپول امروز شایعات مطرح شده در روزهای اخیر را تکذیب کرد و مدعی شد که گروه FSG که اکثر سهام باشگاه لیورپول را در اختیار دارد، قصد فروش این باشگاه را نداشته، بلکه به دنبال جذب سرمایه جدید است.

1803868

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شایعات اخیر درباره تمایل مالکان لیورپول به فروش این باشگاه باعث خوشحالی هواداران سرخ پوش شده است. این شایعات پس از تصمیم مالکان آمریکایی منچستریونایتد برای فروش این باشگاه مطرح شد.