آجورلو: تاج قدر از این فرصت گرانبها خبر دارد

مدیرعامل استقلال می گوید تاج می تواند به فوتبال ایران کمک کند: فکر می کنم اینطور است. آقای تاج به عنوان یک فوتبالیست آموزش دیده است، او کارهای مدیریتی انجام داده است و به نظر می رسد هر اتفاقی در گذشته افتاده است، از آن می گذریم. امروز همه باید کنار هم بایستند و به آنها کمک کنند. آنها نیز باید در فوتبال ایران به یکدیگر کمک کنند و قدر این فرصت گرانبهایی را که بار دیگر در اختیار آنها قرار داده است بدانند و مشکلات فوتبال ایران را حل کنند.

مدیرعامل استقلال می گوید: انشاالله به آنچه در استقلال شروع کرده ایم، می رسیم.

آجورلو: تاج قدر از این فرصت گرانبها خبر دارد

وی در خصوص شایعه حضور مردم در انتخابات گفت: مهم این است که امروز فوتبال رئیس دارد و آقای تاج رئیس است و من تمام تلاشم را می کنم که کاری ناتمام نگذارم. امیدوارم به آنچه در استقلال شروع کرده ایم دست پیدا کنیم و سپس می توانیم به مذاکرات بیشتر فکر کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال در پایان انتخابات فدراسیون گفت: خدا را شکر می کنم که امروز فوتبال رهبر خود را پیدا کرده است. رئیس فدراسیون چهره مهمی در فوتبال کشور است. آقای تاج از بین سه گزینه انتخاب شد که همگی قابل احترام و قابل احترام هستند و من از این بابت به ایشان تبریک می گویم.

آجورلو در پایان ترجیح داد به سوالی مبنی بر صدور کارت بازی سیاوش یزدانی پاسخی ندهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1841140
8 سپتامبر 1401 @ 12:59 |
753

0نقطه نظر

ماموریت نیمه تمام در استقلال را رها نمی کنیم

وی ادامه داد: امیدوارم هر چه زودتر مشکلات تیم ملی را حل کنند. مردم انتظارات خاصی از تیم ملی دارند. ما شانس کمی داریم، امیدوارم همه به تیم ملی کمک کنیم تا خواسته های مردم برآورده شود.

وی درباره لغو این مراسم و از سرگیری آن نیز گفت: واقعا جای تعجب داشت. شنیدم ساعت یک مراسم لغو شده و در جلسه بودم که مطلع شدم انتخابات برگزار می شود. سریع به اینجا رسیدم. من به جامعه فوتبال تبریک می گویم و انشاالله تنش ها را برطرف کرده و علل اداره فوتبال به ویژه مشکلات اداری باشگاه های حرفه ای که جزو لیگ هستند را حل خواهیم کرد. آقای تاج نیز موظف است به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشد.