آجورلو و هیئت مدیره اش به دادگاه معرفی شدند!

وی ادامه داد: ما نمی دانیم مدیر عامل فعلی در حال حاضر چه می کند و نگران هستیم که صدای این اقدامات بعدا بلند شود و برای جلوگیری از این چرخه ابتدا با ارسال نامه ای مشروح به دادستان کل کشور گزارش کتمان وقایع مالی باشگاه استقلال را دادیم و خواهان بررسی دقیق هستیم و از سوی دیگر با نگاه به آینده نامه لغو تفویض انتخاب اعضای هیئت مدیره هیئت مدیره به امضای وزیر محترم اقتصاد و دارایی رسید و در اردیبهشت 1402 یقیناً اکثریت هیئت مدیره را کارشناسان مالی و حقوقی تشکیل خواهند داد.

با این توضیحات باید منتظر واکنش آجورلو در این خصوص باشیم. مدیرعامل سابق استقلال در مصاحبه های قبلی خود پاسخ هایی به قربان زاده داده بود اما حالا ماجرا فرق می کند و ممکن است او سوالات جدیدی را مطرح کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

قربانزاده گفت: پس از بررسی کامل عملکرد مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه استقلال، این افراد به اتهام کتمان رویدادهای مالی و عدم ارائه اطلاعات کامل و کامل بر اساس بندهای 72 و 72 به مراجع قضایی معرفی شدند. 75 قانون اجرای سیاست بند 44.”

آجورلو و هیئتش به دادگاه معرفی شدند!

مشکلات مالی باشگاه استقلال در مدیریت مصطفی آجورلو با ابهامات و مسائل مختلفی همراه بوده است. اگرچه آجورلو در دو مصاحبه مفصل تلاش کرد تا این موضوع را روشن کند، اما صحبت هایی صورت گرفت که برخی از مسائل را زیر سوال برد.

وی افزود: سهامداران و هواداران حق مطالبه دارند و وظیفه ماست که پیگیری کنیم. مدیران مغرب زمین بدانند در این مدت نهاد خصوصی سازی با هیچکس پیمان اخوت نبست و دوران مماشات با سوء مدیریت و تخلف در باشگاه ها به پایان رسیده است. خوشبختانه از زمان درج شدن باشگاه های استقلال و پرسپولیس و نظارت سازمان بورس و سازمان خصوصی سازی با هرگونه سوء مدیریت، کتمان رویدادهای مالی و تخلفات برخورد خواهد شد.

حالا پس از گذشت مدتی و سکوت قربانزاده در این خصوص در گفت وگو با خبرگزاری آنا، در دادگاه از معرفی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره وقت باشگاه استقلال خبر داد.

قربان زاده افزود: البته ناگفته نماند که این جدیت در نظارت و تعقیب در دوره جدید عرضه اولیه این باشگاه ها در حال رخ دادن است و با همین روش نظارت و نظارت، برخی سرخابی های مدیران سابق باید در دادگاه بسیار مطرح می شدند. قبلاً متأسفانه این اقدام به دلایلی مانند چاپلوسی، تقابل یا بی تفاوتی انجام نمی شد.

مدیرعامل سازمان خصوصی سازی گفت: علیرغم وجود تعهدات قانونی و حتی تعهد کتبی، مدیرعامل وقت باشگاه استقلال به وضوح این وظایف و تعهدات را زیر پا گذاشته و خسارات زیادی را به باشگاه استقلال وارد کرده که هزینه ای خارج از حد نصاب دارد. متأسفانه علیرغم جلسات متعدد و پیگیری های مکرر سازمان خصوصی سازی، اطلاعات مخدوش و ناقص ارائه کردند و اعضای هیأت مدیره وقت باید به دلیل سهل انگاری در کنترل و نظارت بر امور سازمان بازجویی و پاسخگو باشند. باشگاه.”

این در حالی است که نهاد خصوصی سازی به ریاست حسین قربان زاده از جمله نهادهایی بود که از عملکرد آجورلو و اعضای هیئت مدیره در دوران باشگاه استقلال گلایه داشت. قربان زاده در چند مصاحبه گفته بود که مدیران استقلال به صورت غیرقانونی از سهام خریداران برداشت کرده اند.

رئیس سازمان خصوصی سازی خاطرنشان کرد: سهامدار و مداح چه گناهی دارد که هر بار مدیرعاملی می آید، سبقه را تکفیر می کند و خود را در باغ نباتی نشان می دهد، بعد دوباره می رود و این چرخه دقیقاً تکرار می شود. مدیر عامل جدید!”