آخرین اطلاعات در مورد مصدومیت فلورین ویرتس


سرویس خبر شماره: 1985144
16 دسامبر 1402 در 00:14
2 امتیاز خبر

1نقطه نظر

پاشنه ستاره لورکوزن مثل پاشنه آشیل است!

بایرلورکوزن موفق شد به راحتی 3-1 پادربورن را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یابد، اما مصدومیت فلورین ویرتس ستاره این تیم، عصر آنها را تلخ کرد.

آخرین اطلاعات در مورد مصدومیت فلورین ویرتس

به گزارش “ورش سه”، بایرلورکوزن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان به مصاف پادربورن رفت. در صحنه ای از نیمه اول، برخورد ویرتس با بیلبیا، هافبک پادربورن رخ داد که منجر به مصدومیت ستاره لورکوزن از ناحیه مچ دست شد.

در وقت اضافه نیمه اول، او ناگهان روی زمین افتاد و مچ پایش را گرفت. بازی برای ویرتس تمام شد. بلند شد و لنگان از زمین خارج شد. مشخص بود که او درد زیادی دارد و جراحاتش جدی به نظر می رسد.

سپس دو نفر او را اسکورت کردند و به رختکن بردند. باید منتظر نتایج تست باشیم و ببینیم آیا او برای بازی یکشنبه بوندسلیگا مقابل اشتوتگارت در دسترس خواهد بود یا خیر.

1963349

بیلبیا پس از پایان بازی درباره برخوردش با این بازیکن گفت:من فقط به توپ نگاه کردم و سعی کردم به آن برسم اما ناگهان ضربه ای به پاشنه او زدم.

هم تیمی ویرتس، یوناس هافمن در این باره صحبت کرداو بازیکن سرسختی است. “من فکر می کنم او یکشنبه در تیم خواهد بود.”

ژابی آلونسو نیز اضافه کردباید ببینیم پای او چگونه متورم خواهد شد. امیدواریم یکشنبه او را داشته باشیم.

لورکوزن که نیمه اول این دیدار را با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان رسانده بود، در نیمه دوم و در غیاب ویرتس یک گل به ثمر رساند اما در نهایت با گل پاتریک شیک با همین اختلاف پیروز شد. 2 گل زده و به مرحله بعد صعود می کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی