آخرین تمرین حریف پرسپولیس با یک غایب در تهران

شاگردان محمد ربیعی روز بعد در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهند رفت.

آخرین تمرین حریف پرسپولیس با یک غایب در تهران

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فصل گذشته اگرچه مس رفسنجان در هر دو دیدار مقابل استقلال و پرسپولیس شکست خورد، اما دو دیدار شاگردان محمد ربیعی مقابل سرخابی ها پر از لحظات هیجان انگیز بود که در مجموع 180 دقیقه تماشایی را برای اهالی فوتبال به ارمغان آورد.
این چیزی است که انتظار داریم در مسابقات این فصل مس رفسنجان شاهد آن باشیم. چرا که برخلاف برخی تیم های حاضر در این رقابت ها حتی در ورزشگاه آزادی هم تمایلی به دفاع از مغرب پایتخت نشان ندادند و یحیی گل محمدی نیز در نشست خبری قبل از این مسابقه به همین موضوع اشاره کرد و آن فوتبال احتمالا زیبا. در آزادی نمایش داده می شود. .
مس که با پیروزی بسیار ارزشمند و حیاتی مقابل تراکتور با 12 امتیاز و فاصله 3 امتیازی در صدر جدول قرار دارد و انگیزه های زیادی مقابل پرسپولیس دارد، پس از چند روز تمرین در رفسنجان دیروز به تهران سفر کرد و امروز آخرین تمرین خود را که در محوطه دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران انجام داد تا برای رویارویی با دانشجویان گل محمدی به خوبی آماده شود.
از دیگر نکات مهم این بازی، غیبت قائم اسلامی خواه، هافبک خوش استایل و خوش سلیقه تیم فوتبال مس رفسنجان است که تنها غایب این تیم در دیدار روز بعد مقابل سرخ پوشان تهرانی است.
دیدار روز بعد پرسپولیس و مس رفسنجان از ساعت 17 در تهران با قضاوت کوپال ناظمی برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1847850
20 اکتبر 1401 @ 7:03 ب.ظ
5.9 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر