آخرین تمرین سپاهان در عربستان (عکس)



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم فوتبال سپاهان آخرین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را ساعت 21 و 45 دقیقه شب آینده در ورزشگاه ملک عبدالله ریاض مقابل الدحیل برگزار می کند.


سرویس خبر شماره: 1821437 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 08:53 |
838 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگر دو شکست متوالی سپاهان مقابل الدحیل و التعاون در هفته دوم و سوم برای سپاهان رخ نمی داد شاگردان نویدکیا در شرایط بهتری به دیدار آخر می رسیدند. با این حال آنها در دو بازی اخیر مقابل التعاون و پاختاکور موفق به کسب 4 امتیاز شدند تا همچنان شانس صعود دارند.
سپاهان در آخرین بازی خود مقابل پاختاکور در شرایطی به بازی برگشت که بازی با تساوی روی پاس زیبای رضا میرزایی و شوت شهباززاده نزدیک بود با تساوی به پایان برسد و حالا نیاز به اتفاقاتی شبیه بازی مقابل پاختاکور دارد. برای صعود به مرحله بعد؛ نماینده ازبکستان نیز باید بتواند زردپوشان عربستانی را برای پیروزی مقابل الدحیل که بازگشتش قطعی شده و از ساعت 00:45 بامداد که التعاون و پاختاکور به مصاف یکدیگر می روند، متوقف کند.
بازیکنان تیم فوتبال سپاهان ساعتی پس از کنفرانس آتشین محرم نویدکیا که مسئولان فدراسیون فوتبال آسیا و تصمیمات آنها را زیر سوال بردند، آخرین تمرین خود را با روحیه خوبی در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان دنبال کردند. . برای ایران و از سرگیری مسابقات لیگ که اولین بازی آن برابر استقلال خواهد بود و سرنوشت قهرمانی را رقم خواهد زد.