آخرین خبر پیشنهاد سعودی ها برای مسی/ آیا نوچه لیونل مسی با کریستیانو رونالدو متفاوت است؟

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

عربستان سعودی ناامید است تا تمام تلاش خود را برای جذب لیونل مسی انجام دهد. پس از به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو در اواخر سال گذشته، آنها در حال آماده سازی پیشنهادی برای متقاعد کردن مسی برای گذراندن آخرین سال های خود در این کشور عربی هستند. برای انجام این کار، سیاستمداران حتی آماده تغییر قوانین و افزایش سقف حقوق هستند.

رونالدو با نصر قرارداد امضا کرده است و باشگاهی که مشتاق جذب مسی است الهلال است که در حال حاضر توسط فیفا تحریم شده و تا تابستان نمی تواند بازیکنی به خدمت بگیرد. الهلال تاریخی ترین باشگاه عربستان سعودی است و اخیرا در جام باشگاه های جهان مقابل رئال مادرید بازی کرده است.

به گزارش مارکا، عربستان سعودی قصد دارد همان پولی را که رونالدو را به این کشور آورده بود، به مسی پیشنهاد دهد. یعنی مسی برای حضور در این تیم و به عنوان سفیر عربستان می تواند در هر فصل 220 میلیون یورو درآمد داشته باشد.

پس از اینکه پدر و ایجنت مسی، خورخه در روز سه شنبه در عربستان سعودی مشاهده شدند، شایعات در مورد آینده این بازیکن شدت گرفت، اگرچه بسیاری معتقدند که او برای کاری به این کشور سفر کرده است. این در حالی است که پسرش هنوز برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن به توافق نرسیده و قراردادش فقط تا پایان ژوئن اعتبار دارد.

مردم ریاض معتقدند رویای حضور این دو ستاره در لیگ خود می تواند محقق شود. رونالدو دو فصل و نیم به نصر پیوست اما مسی پیشنهاد یک ساله دریافت می کند. ورود رونالدو به این کشور بسیار چشمگیر بوده و در عربستان سعودی معتقدند اکنون می توانند ستاره های بیشتری را به لیگ ملی خود جذب کنند.