آخرین خرید استقلال از تراکتور است


سرویس خبر شماره: 1832750
Jul 18, 1401 @ 4:38 ب.ظ
88.1 هزار |

79نقطه نظر

مهاجم دیگری در بین شاگردان ساپینتو

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال توانست به معنای واقعی کلمه با چراغ خاموش پیمان بابایی را جذب کند. مهاجم سابق تراکتورسازی امروز پس از اتمام مذاکرات نهایی با مسئولان باشگاه برای پوشیدن لباس آبی پایتخت در لیگ بیست و دوم به توافق نهایی رسید.

پیمان بابایی در شرایطی به استقلال پیوست که آبی ها مهاجمانی چون سجاد شهبازادا، آرمان رمضانی و ارسلان مطهری را در اختیار دارند و مذاکرات با کاوه رضایی نیز ادامه دارد. باید دید با جذب بابایی روند جذب رضایی لغو می شود یا خیر.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این مهاجم تبریزی در 35 بازیی که برای سومقاییت انجام داد، 13 بار توانست دروازه حریف را باز کند و حتی عنوان آقای گلی را هم به دست آورد و با وجود این عملکرد قابل قبول، بار دیگر به فوتبال ایران بازگشت و دروازه حریف را از آن خود کرد. ماشین ساختمان

پیمان بابایی در نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه باشگاه پرسپولیس بود و حتی مذاکراتی را با چند تیم خارجی انجام داد. وی سرانجام پس از مذاکره با استقلال قراردادی 2 ساله با این باشگاه امضا کرد.

بابایی کار خود را از رده های پایه تراکتور شروع کرد و تا تیم بزرگسالان نیز راه یافت اما به دلیل استفاده از ماده ممنوعه گروه استروئیدی به مدت دو سال از فعالیت رسمی مرتبط با فوتبال محروم شد که ادامه یافت. به یک سال کاهش یافته است.

بابایی در لیگ بیستم 10 بازی برای ماشینی انجام داد که 5 گل از جمله هت تریک مقابل سپاهان حاصل شد اما تمامی گل های این بازیکن از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این بازیکن در نیمه دوم همان سال به تراکتورسازی رفت و 15 بار به میدان رفت و تنها 2 بار گلزنی کرد.

بابایی پس از گذراندن دوران محرومیت به تیم گسترش فولاد رفت و در 31 مسابقه موفق شد 5 گل به ثمر برساند. نقل و انتقالات این بازیکن بین تیم های تبریزی ادامه یافت و او به ماشین سازی پیوست و در 8 بازی موفق به زدن 3 گل شد که مورد توجه تیم آذربایجانی سومقایت قرار گرفت و به این تیم پیوست.

او فصل گذشته با لباس تراکتورسازی در زمین حاضر شد و نتیجه 24 بازی که بابایی لباس قرمز تبریزی را بر تن کرد، 5 گل شامل 2 گل به پرسپولیس و سپاهان بود.

پیمان بابایی مهاجم سابق تراکتورسازی با عقد قراردادی رسمی به استقلال پیوست تا فصل آینده با پیراهن آبی پایتخت به میدان برود.