آخرین درخواست رونالدو از منچستریونایتد/ فسخ قرارداد!

رونالدو تور پیش فصل یونایتد در آسیا و استرالیا را از دست داد اما این هفته به تمرینات بازگشت. او همچنین با وجود تماشای بازی از روی سکوها، دیدار دوستانه پیش فصل یونایتد با راکسام در روز چهارشنبه را از دست داد. هنوز مشخص نیست که آیا او در آخرین بازی های تدارکاتی باشگاه مقابل اتلتیکو مادرید در روز شنبه و رایو وایکانو در روز یکشنبه حضور خواهد داشت یا خیر.

کریستیانو رونالدو، اسطوره شیاطین سرخ اصرار دارد که تابستان امسال اولدترافورد را ترک خواهد کرد تا به یکی از مدعیان لیگ قهرمانان اروپا بپیوندد. با این حال، یونایتد هیچ قصدی برای دست کشیدن از فوق ستاره پرتغالی ندارد و متقاعد شده است که او باید تا پایان قراردادش در این باشگاه بماند. حتی گزارش ها حاکی از آن است که او می خواهد قرارداد فعلی خود را یک سال دیگر تمدید کند و به او اجازه دهد به تیم دیگری قرضی شود.

یکی از مشکلات رونالدو پیدا کردن یک باشگاه جدید است، زیرا چلسی و بایرن مونیخ فرصت جذب او را رد کردند. او با اتلتیکو مادرید مرتبط بود اما هواداران به صراحت اعلام کردند که نمی خواهند رونالدو را در ترکیب خود داشته باشند.

یونایتد مسابقات لیگ برتر خود را یکشنبه دو هفته دیگر با میزبانی برایتون در اولدترافورد آغاز می کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اما شنیده ها حاکی از آن است که رونالدو از باشگاه خواسته است تا قرارداد فعلی خود را فسخ کند تا بتواند به تیم دیگری برود. این بازیکن 37 ساله در جلسه ای که روز سه شنبه با ایجنت خود جورج مندز داشت، تمایل خود را برای ترک باشگاه اعلام کرد.

یونایتد برای رقابت بدون رونالدو آماده نشده است. و مربی اریک تنهاچ اخیراً فاش کرد که می خواهد برنده پنج توپ طلا در فصل آینده در تیمش باشد. او اوایل این ماه گفت: “ما در حال برنامه ریزی فصل با کریستیانو رونالدو هستیم و مشتاقانه منتظر همکاری با او هستم.” من چیزهایی را خوانده ام اما چیزی که می گویم این است که کریستیانو فروشی نیست، او در برنامه های ما است و با هم موفق خواهیم شد. این بین من و کریستیانو است، چیزی که می توانم تایید کنم این است که گفتگوی بسیار خوبی داشتیم.