آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل باورنکردنی


سرویس خبر شماره: 2018865
14 مه 1403 در 4:24 ب.ظ.
6.1 هزار امتیاز خبر|

14نقطه نظر

برگی از تاریخ

شش سال پیش در چنین روزی شاگردان وینیفرد شفر با برتری مقابل بابل در خانه قهرمان جام حذفی شدند.

آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل باورنکردنی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیش از آنکه آبی های پایتخت در فینال جام حذفی مقابل مجیدی و ساپینتو سه شکست تلخ را متحمل شوند، تیم پر ستاره استقلال 2016-2018 با هدایت وینفرد شفر، هفتمین دوره مسابقات فوتبال ایران را به دست آورد. قهرمانی.

در دیداری که شش سال پیش در همین روز در خرمشهر بین دو تیم استقلال و خونا باهونا بابلی با هدایت دراگان اسکوچیچ کروات برگزار شد.

بابلی ها با وجود اینکه از قبل استقلال را برنده این دیدار می دانستند، نمایش خوبی به نمایش گذاشتند و با گذشت زمان بازی، با اعتماد به نفس بیشتری مقابل تیم واجد شرایط استقلال تلاش کردند.

در حالی که بازی با نتیجه بدون گل ادامه داشت، در دقیقه 35 بازی بود که مامه تیام، فوق ستاره این فصل روی پاس ماهشیر خسرو حیدری دروازه آبی ها را باز کرد تا هواداران این تیم با پیروزی استقلال تا حدودی خیال هواداران این تیم را راحت کنند. و راحت هستند

2017777

پس از این گل بود که تیم خونه به خونه با تعویض های تهاجمی دراگان اسکوچیچ، حملات گسترده ای را روی دروازه رحمتی شکل داد، اما با واکنش های دیدنی کاپیتان استقلال، موفق نشد دروازه استقلال را باز کند. دروازه تا پایان بازی. با همین هدف به سود استقلال و استقلال بعد از هفت سال به قهرمانی پلی آف می رسد.

2017775
2017776

جامی که تنها موفقیت وینیفرد شفر در یک فصل و نیم حضورش در استقلال شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی