آخرین مصدومیت لیورپول: تاریخ های بازگشت مورد انتظار برای ترنت الکساندر-آرنولد، بابی فیرمینو و غیره

“به عنوان بخشی از کمپ آموزشی هوای گرم ما. با این حال، او روی یک برنامه فردی کار می کرد یا فقط آنها را در این فرآیند درگیر می کرد.

میلی از آن زمان بهتر نشد – او برای چند بازی از میادین دور خواهد بود. برای بابی،” کلوپ در پرس قبل از بازی خود فاش کرد (از طریق liverpoolfc.com). “بابی، اینطوری است، او در حال حاضر در سمت بهتری از آن قرار دارد، حتی زمانی که فقط چند روز پیش است، اما این چیز مهمی نیست، بنابراین ما روز به روز با او نگاه خواهیم کرد.”

ما احتمالاً به شروع یا اوایل فوریه از نظر بازگشت این ملی پوش پرتغالی به رقابت نگاه می کنیم.

اختصاصی: تک تک کلمات مصاحبه سفیان امرابات ما با اناس باخار – آیا مراکشی برای قرمزها امضا می کند؟

امیدواریم هیچ مشکل دیگری پیش از یک ماه بازی مهم از جمله، مهم‌ترین دیدار ما در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید، پیش نیاید.

لوئیس دیاز – شکست دبی

لیندرز در مورد جوتا/دیاز: “برای لوئیس، برای تیم، این واقعاً غم انگیز است که این اتفاق افتاد، اما او این زمان را صرف می کند تا قوی تر برگردد. جوتا در بازه زمانی است. او در دوبی، در جلسات ویدیویی با ما بود.”

اکنون به نظر می رسد که این موضوع تا سال جدید نیز ادامه خواهد داشت و طرفداران احتمالاً تا 2 ژانویه منتظر دیدار ما با برنتفورد خواهند بود تا نگاه بعدی ما به این ملی پوش برزیلی را ببینند.

دیوگو جوتا – «ابتدا یا اوایل فوریه»

بیشتر بخوانید: “خدای من” – قرمز سابق توسط ستاره لیورپول مقابل من سیتی منفجر شد. می خواهد استعدادهای “ترسناک” بوندسلیگا را در کنار او ببیند

ترنت الکساندر-آرنولد – “بخشی از جلسه کامل نیست”

– جیمز پیرس (@JamesPearceLFC) 21 دسامبر 2022

ما دست به دست می‌شویم تا ویروس با مدافع 24 ساله ما متوقف شود.

بابی فیرمینو – “روز به روز با او نگاه خواهم کرد”

به نظر می رسد ویروس جدیدی که انگلیس را فراگرفته است به مشکلات باشگاه پس از جام جهانی اضافه کرده است، اگرچه این مشکلات عضلانی است که در آخرین به روز رسانی آسیب دیدگی در کانون توجه قرار گرفته است.

جیمز میلنر – برای چند بازی بیرون از خانه

میلی از آن زمان بهتر نشد – او برای چند بازی دور خواهد بود. آلمانی به خبرنگاران گفت (به نقل از liverpoolfc.com).

لیورپول
لیورپول دارنده جام کارابائو پس از شکست 3-2 مقابل منچسترسیتی در اتحاد از دور رقابت ها کنار گذاشته شد.

این مرد انگلیسی به دلیل مشکلی که هافبک در ابتدا احساس نمی کرد دلیلی برای نگرانی جدی است، از زمین بازی خارج شد.

ترنت امیدوارم بهتر شود. او بخشی از جلسه کامل نبود، بلکه بخشی از آن بود، بیایید ببینیم تا فردا چگونه پیشرفت می کند. خودشه،” سرمربی سابق ماینتس قبل از بازی باکسینگ دی ما با استون ویلا صحبت کرد (از طریق liverpoolfc.com).



https://www.empireofthekop.com/2022/12/24/liverpool-injury-latest-aston-villa/ منبع:

تا آنجا که ما می دانیم او تقریباً همان جایی است که انتظار می رود. او به دبی رفت.» بن دینری به کانال یوتیوب خود گفت (از طریق این فوتبال است).

با این حال، به روز رسانی یورگن کلوپ در مورد این موضوع قبل از سفر باکسینگ دی به ویلا پارک، موضوع را روشن کرده است.

پپ لیندرز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود برای شکست ما در جام کارابائو مقابل منچسترسیتی (که در توییتی توسط جیمز پیرس منتشر شد) خوشبین به نظر می رسید، اگرچه نمی توان منکر ضربه ای به برنامه های ما در نیمه دوم رقابت شد.