آخرین وداع بوسکتس با بارسلونا در پایان فصل

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرخیو بوسکتس کاپیتان اول بارسلونا، او همچنان یکی از اعضای مفید و غیرقابل تعویض تیم است و ژاوی هم برای این فصل روی بوسکتس حساب باز کرده است اما کاپیتانی که مدت ها پیش پیشنهاد تمدید دریافت کرده بود، آن را بی پاسخ گذاشت و به گزارش اسپورت، آخرین فصل اوست. در بارسلونا خواهد بود. بوسکتس محصول آکادمی فوتبال بارسلونا است و از سال 2008 به تیم اصلی این باشگاه پیوست، اما تابستان 2023 پایان دوران حرفه ای او خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1844781
30 سپتامبر 1401 @ 17:45
58 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ادعاهای ورزشی

به گزارش دیاریو اسپورت، سرخیو بوسکتس تصمیم نهایی خود را برای جدایی از بارسا در پایان فصل گرفته و به اینترمیامی آمریکا خواهد رفت.

آخرین وداع بوسکتس با بارسلونا در پایان فصل

اما بوسکتس تمایلی به ادامه کار در بارسا ندارد و جدایی او قطعی است. او آرزو دارد دوباره با پیراهن بارسا قهرمان لیگ قهرمانان شود. بوسکتس در سال های 2009، 2011 و 2015 موفق شد با بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، اما این بار می تواند به عنوان کاپیتان این جام را بالای سر ببرد. آیا او این آرزوی بزرگ را محقق خواهد کرد؟



مجله اخبار فوتبال خارجی اسپورت امروز نوشت که بوسکتس مذاکرات مثبتی با اینتر میامی، باشگاهی که دیوید بکهام دارد، داشته و از فصل آینده برای آن تیم بازی خواهد کرد. اینتر میامی حتی می خواست بوسکتس را برای فصل جاری به خدمت بگیرد اما به دلیل مسائل مالی ناکام ماند. در قرارداد فعلی بوسکتس با بارسا نیز بند تمدید وجود دارد اما فعال شدن این بند به عهده اوست.