آخرین وضعیت نیمکت تیم ملی ایران

در این شرایط تنها مقاومت محدود فدراسیون فوتبال در برابر شایعات می تواند از تغییرات آینده و احتمالی جلوگیری کند، اما بعید است فدراسیونی که درگیر برگزاری انتخابات و مشکلات متعددی است که در حال حاضر با آن مواجه است، نیروی مخالف جدی داشته باشد. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وضعیت فعلی تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری اردوی پر سر و صدا در قطر به حالت تعلیق بازگشت و حالا شایعاتی که در روزهای منتهی به دیدار مقابل الجزایر به گوش می رسید، بلندتر شده است. شایعاتی که از مذاکره مقامات عالی (وزارت ورزش و …) با کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران خبر می دهد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به تعطیلات خود در کرواسی ادامه می دهد و شایعات جدی مبنی بر پایان کار او در ایران به گوش می رسد.

همین دیشب یک چهره منتقد در برنامه تلویزیونی خبر پیمان اسدیان حضور یافت و سرمربی تیم ملی بار دیگر با اتهامات تازه ای مواجه شد.

در این شرایط اگرچه فدراسیون بر موضع قبلی خود مبنی بر حفظ دراگان اسکوچیچ اصرار دارد و به هیچ عنوان خبری را مطرح نکرده است، اما از آنجایی که امروز این سوال از سوی سخنگوی دولت مطرح شد، به نظر می رسد این شایعه باید منتفی شود. آن را جدی تر گرفت

نکته حائز اهمیت این است که اخبار مربوط به جلسات پیرامون این موضوع و نتیجه گیری در مورد سرمربی ایران در جام جهانی بدون اطلاع فدراسیون فوتبال شرکت کنندگان صورت گرفته و اکنون به مرز رسیده اند. شایعه است و به موج جدیدی از اخبار تبدیل شده است.

اخباری که خبرنگار اسپورت سه از فعالیت های پشت صحنه روزهای اخیر باخبر شده است شامل نکاتی است که شاید به صلاح تیم ملی منتشر نشود اما در هر صورت گروه مخالف کار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فعالیت های زیادی در تمام سطوح داشته اند و اساساً با این پیگیری شدید معلوم نیست سرمربی فعلی با وجود نتایج خوب تا کجا می تواند با این فضا پیش برود.
به هر حال خبر تغییر سرمربی تیم ملی چندان عجیب نیست مگر اینکه فدراسیون فوتبال واقعاً بخواهد در مقابل همه فشارها مقاومت کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1832496
16 جولای 1401 در 2:36 ب.ظ
329 امتیاز خبر

0نقطه نظر

اسکوچیچ، کی روش، برانکو و…