آخرین پیش بینی ترکیب اولیه ایران مقابل انگلیس

به نظر شما کدام ترکیب و سیستم بازی برای بازی با انگلیس مناسب تر است؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

وینگر چپ: وحید امیری
شاید اگر آزمون آماده حضور در ترکیب اصلی بود، وحید به سمت چپ خط دفاعی می رفت، اما حالا او پیش از مهدی ترابی و … شانس اول بازی در وینگر چپ است. امیری با دوندگی حداکثری و تلاش بی نظیر چهره را به مهره ای مورد اعتماد در ذهن فوتبالدوستان تبدیل کرده است. بازیکنی که در حمله سخت توپ را به حریف می دهد و در دفاع سخت توپ را از دست می دهد.

دروازه بان: علیرضا بیرانوند
دروازه بان شماره یک تیم پرسپولیس و تیم ملی برای چهارمین بار دروازه بان ایران در جام جهانی خواهد بود و وظیفه حفاظت از دروازه مقابل حریف قدرتمند را بر عهده خواهد داشت. او که در افتتاحیه جام جهانی 2018 موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد، به دنبال بسته نگه داشتن دروازه مقابل یاران هری کین خواهد بود.

هافبک دفاعی: روزبه چشمی
او احتمالاً بازیکنی است که در مقاطع مختلف مقابل دو مدافع میانی ایران قدم می گذارد تا به عنوان مدافع میانی سوم بازی کند. روزبهام در جام جهانی 2018 به خصوص مقابل مراکش عملکرد خوبی داشت و یکی از معتمدان کارلوس کی روش است.

با این حال، حضور بازیکنان تعویضی باعث شد کی روش چندان مشغول انتخاب ترکیب اصلی تیمش در افتتاحیه جام جهانی نباشد.

سیستم بازی: در ترکیب اولیه و به احتمال زیاد ترکیب بازی برای ایران 4-3-3 خواهد بود، اما یک هافبک دفاعی در نقش مدافع میانی ظاهر می شود، بنابراین سیستم مشابه 3 -4-3 یا حتی 3- است. 6 در برخی موارد 1 باشد

مدافع راست: صادق محرمی
مدافع دیناموزاگرب اولین جام جهانی خود را تجربه می کند و جلوتر از رامین رضاییان شانس بیشتری برای بازی مقابل انگلیس دارد. چندی پیش او دو بار مقابل چلسی بازی کرد و توانست در یک بازی پیروز شود.

مدافع چپ: میلاد محمدی
محمدی نیز یکی از بازیکنانی است که تجربه حضور در جام جهانی را دارد. او مدافعی سخت کوش و دونده است که اخیرا چهره مدافعی پرتلاش با فرمی درخشان را در AAK نشان داده و به لیست تیم ملی هم راه یافته است. باید دید در رقابت با رحیم استرلینگ یا جک گریلیش چه خواهد کرد.

ترکیب ایران مقابل انگلیس معادله ای ناشناخته است که کارلوس کی روش می تواند آن را حل کند.

آخرین پیش بینی ترکیب اولیه ایران مقابل انگلیس

هافبک میانی: احسان حاج صفی – سعید عزت اللهی (احمد نوراللهی)
ابتدا تصور می شد سامان قدوس در ترکیب اصلی باشد اما به گفته کی روش او تصمیم گرفت برای بازی با انگلیس یک هافبک دفاعی و دو هافبک میانی را در خط هافبک قرار دهد. سعید عزت اللهی و احسان حاج صفی دو بازیکنی هستند که احتمال حضورشان در ترکیب اصلی بیشتر است. بازیکنی که به انتقال توپ به خط حمله کمک می کند، اما وظیفه اصلی او خنثی کردن تکنیک عناصر تهاجمی سه شیرها خواهد بود.

طبیعتا در این بازی انگلیس از ابتدا به دنبال تغییر نتیجه خواهد بود و ایران تیمی است که از نتیجه 0-0 بازی اول دفاع خواهد کرد. بنابراین ملی پوشان با ترکیبی کاملا تدافعی وارد زمین می شوند.

زوج دفاع وسط: مجید حسینی – مرتضی پورعلیگنجی
این زوج کمی است که انتظار می رود در برابر اسپانیا و پرتغال استفاده شود، اما حضور کی روش جایگزین، تجربه حضور در جام جهانی را به آنها داد. حالا اگرچه خیلی ها شجاع و کنعانی را در خط دفاع تصور می کنند، اما آنچه در مورد دوحه دیده و شنیده اند حکایت دیگری دارد. ماجرای بازگشت مجید حسینی و مرتضی پورعلیگنجی این بار در یکی از بهترین خطوط حمله جهان.


سرویس خبر شماره: 1854471
29 نوامبر 1401 در 02:29 ب.ظ |
3.7 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

شاید ما با سه دفاع بازی می کنیم.

وینگر راست: علیرضا جهانبخش
ستاره فاینورد به عنوان یک متخصص بازی خواهد کرد تا شایستگی خود را به هواداران فوتبال در انگلیس ثابت کند. علیرضا البته آزادی عمل چندانی نخواهد داشت و به نظر می رسد باید بیشتر تلاش کند تا حریف را تحت فشار قرار دهد و نمایش حریف را خراب کند، اما تجربه حضور در دو جام جهانی و سال ها بازی در لیگ های معتبر اروپایی چشم ها را جلب کرد. از طرفداران بر غلبه و غلبه بر آن متمرکز شود. در مقابل انگلیس معجزه ای رخ خواهد داد.

مهاجم نوک: مهدی طارمی
تنها رقیب طارمی کریم انصاری فرد است که شاید در لیست اصلی حضور نداشته باشد و بازیکن تعویضی باشد. طارمی با گلی فوق العاده مقابل چلسی توجه هواداران انگلیس را به خود جلب کرد اما حالا وقت آن رسیده که با نمایشی خیره کننده خود را به عنوان یک ستاره جهانی ثابت کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایران فردا از ساعت 16:30 به مصاف انگلیس می رود و این بازی در شرایطی برگزار می شود که به نظر می رسد مهمترین غایب ایران در تمرین اولیه سردار آزمون باشد. بازیکنی که با پشت سر گذاشتن مراحل آماده سازی در ترکیب تیم ملی شرکت کرد اما هنوز شرایط حضور در ترکیب اصلی را ندارد.