آداما نیان; متجاوزی که در نساجی چهره می شود

او پس از بازی با مس رفسنجان در بازی دوستانه مقابل طلایی پوشان یکی از گل های نساجی بود و نشان داد که آماده بازی در خط حمله تیم نساجی است. اگر حمید مطهری بخواهد در دیدارهای پیش رو با مهاجم بازی کند، رقابت وسوسه انگیزی بین این مهاجم خارجی و کریم اسلامی شکل می گیرد. کریم اسلامی با 8 گل در لیگ برتر و جام حذفی بهترین گلزن فصل گذشته نساجی بود. وی در دیدار با مس رفسنجان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید یک پنالتی برای تیم نساجی گرفت و حامد شیری این ضربه را به گل تبدیل کرد.

به نظر می رسد آداما نیان مهاجم خارجی تیم نساجی به زودی جای خود را در ترکیب اصلی این تیم پیدا کند و در تیم حمید مطهری جایگاه ثابتی را به خود اختصاص دهد.

تیم نساجی علاوه بر این دو بازیکن، عرفان گل محمدی و مهدی نظری را نیز در خط حمله دارد، اما حمید مطهری برای اطمینان خاطر از یک مهاجم شش امتیازی در ترکیب تیمش، از آداما استفاده کرد که مهاجمی توانا خواهد بود. و با حضور او در فهرست تیم، نساجی توجه ها را به خود جلب خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1838341
23 مرداد 1401 در 09:51 ب.ظ |
9.6 هزار |

3نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فردی که به تازگی به تیم نساجی پیوسته است، فرصت حضور در ترکیب ثابت این تیم مقابل مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان را پیدا نکرد و حتی به عنوان بازیکن ذخیره هم به میدان نرفت اما انتظار می رود. دیدار مقابل سپاهان را در هفته دوم با پیراهن تیم نساجی تجربه خواهد کرد.