آدرس بد به 3 مدافع و یک ضربه مهار نشدنی (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ناپولی با وجود پر هجومی بودن نیمه اول بازی شنبه شب مقابل آتالانتا و داشتن سه موقعیت جدی، موفق به گلزنی نشد، اما موقعیت های زیاد این تیم در نهایت منجر به کار فردی تماشایی در 60 شد. پاپا و کواراتساخلیا موفق شدند بهترین گل سال را به ثمر برسانند.

بدون شک این گل تاکتیکی و عملکرد چشم نواز کواراتسااخلیا برای باز کردن دروازه آتالانتا که ناپولی را به گل اول این بازی رساند و مبنای سه امتیازی آنها شد، می تواند نامزد زیباترین گل سال 2023 باشد.

1831275



مجله اخبار فوتبال خارجی

کوآراتساخلیا که یکی از بهترین بخش‌های تیم برتر سری آ ایتالیا در این فصل بوده و قبل از رویارویی با آتالانتا در 21 بازی 10 گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل داده است، شنبه شب در ورزشگاه مارادونا یک گل مارادونا به ثمر رساند و سه حریف را شکست داد. مدافعان خطا کرد و با یک ضربه دیدنی بر دروازه بان این تیم غلبه کرد.

1831276
هافبک گرجستانی ناپولی با سه ضربه سر و یک شوت دیدنی دروازه آتالانتا را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.

آدرس بد به 3 مدافع و یک ضربه مهار نشدنی (عکس)

حرکت سریع ویکتور اوسیمان، بهترین گلزن سری آ ایتالیا، مدافعان آتالانتا را از خط میانی به عقب برگرداند و پاس پاس مهاجم ناپولی توسط کوارتاخلیا در پشت محوطه جریمه دریافت شد. تعمیر و با هدایت توپ سه بار، سه مدافع روی زمین بودند. پرتاب کرد و در نهایت با ضربه ای دیدنی با پای راست، توپ را وارد دروازه کرد.


سرویس خبر شماره: 1895238
21 مارس 1401 در 01:13
23.8K |

0نقطه نظر

ناپولی گل سال را زد!