آرات و لیورپول؛ پایان رویای اینستاگرام


پس از جهانی شدن کلیپ های آرات، کم کم زمینه مهاجرت او به انگلیس فراهم می شود و به همراه پدرش به این کشور سفر می کند. در آن زمان، اینستاگرام آرات بیشتر با ویدیوهایی از بازی او در خانه و گهگاه دریبل زدن هم تیمی هایش در زمین های کوچک دور شد تا اینکه خبر علاقه لیورپول به او منتشر شد. بدیهی بود که به دلیل قوانین سختگیرانه این کشور برای عقد قرارداد با بازیکنان پایه، لیورپول اجازه امضای قرارداد با آرات را نداشت و این نابغه ایرانی تنها در آکادمی این باشگاه تمرین می کرد.
دو سال پیش، محمد حسینی، پدر آرات در گفت و گو با خبرنگار مجله اخبار فوتبال گفت که قصد بازگشت به ایران را ندارد و همه شرایط برای پیشرفت آرات در انگلیس فراهم است. وی ادامه داد: ما در لیورپول هستیم و قصد بازگشت به ایران را نداریم، می خواستیم چند هفته به ایران بیاییم اما به دلیل لغو پروازها و شرایط حاکم در همه جای دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا این امکان وجود نداشت. “قانونی وجود دارد. بعد از تمجید فیفا، همه نگاه ها به آرات زوم است.»

این نابغه هشت ساله ایرانی به ایران بازگشته است تا به قول پدرش برای سفر به کشوری دیگر، احتمالا اسپانیا، آماده شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرات حسینی کودک ایرانی که به دلیل استعداد خاصش در فوتبال توجه زیادی را در فضای مجازی به خود جلب کرده بود به ایران بازگشت.
چند سال پیش فیلم هایی از پسر جوان و یک ساله ای در فضای مجازی به دست آمد که با اندامی متفاوت از همسالان خود به ورزش هایی مانند تیر افقی و ورزش های رزمی می پردازد. با بزرگ شدن کودک، خانواده اش تصمیم گرفتند استعداد خاص او را به شیوه ای جدید شکوفا کنند و چه ورزشی بهتر از فوتبال!


اما گویا شرایط تغییر کرده و حالا یک هفته است که آرات به همراه پدرش به ایران بازگشته تا به قول خودش خواندن و نوشتن فارسی را بیاموزد و سپس به کشور دیگری که شاید اسپانیا باشد مهاجرت کند. در آرات فوتبال بازی کن که هنوز شیرینی کودکانه خود را حفظ کرده است، در مصاحبه ای می گوید که هوای لیورپول چندان خوب نیست.
آرات که دیشب برای تماشای بازی نساجی به ورزشگاه آزادی رفته بود و تیم استانی اش را از نزدیک تماشا کرد، گفت که هوای انگلیس برایش مناسب نیست و حالا پس از سه، چهار ماه به ایران بازگشته تا برای سفر به اسپانیا آماده شود. در تشکیل مدرسه فوتبال در بابل شرکت می کند.
پس باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار آرات است.

(عکس: سیاوش اسدالله نیا)



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1821933 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 21:44 |
2,229 امتیاز خبر|

0نظرات

بازگشت از انگلیس با وعده سفر به اسپانیا