آرامش موقت در تیم محمد نادری

محمد نادری مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور در شب پیروزی تیمش مقابل هاتای اسپور از دقیقه 3+90 وارد زمین شد و بیست و چهارمین بازی خود در این فصل در سوپرلیگ ترکیه را انجام داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

آلتای اسپور با بازی کوتاه مدافع ایرانی خود مقابل هاتای اسپور به پیروزی رسید.

در شبی که هاتای اسپور میهمان آلتای اسپور بود، این تیم فوتبال با 33 امتیاز به برتری یک بر صفر رسید و ضمن تثبیت جایگاه خود در رده هفدهم جدول سوپرلیگ ترکیه، همچنان به بقای خود در این رقابت ها امیدوار است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دیدارهای هفته سی و پنجم سوپرلیگ ترکیه، تیم فوتبال آلتای اسپور در حالی که مانند دیدار قبل محمد نادری را در این تیم ندیده بود، روی نیمکت حضور داشت. از ساعت 22:00 شنبه شب در ورزشگاه آتاتورک آنتاکیا، هاتای اسپور مقام دهم را به خود اختصاص داد.


سرویس خبر شماره: 1822199 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 00:11 |
250 امتیاز خبر|

0نظرات

اکنون سه هفته به پایان فصل 22-21 سوپرلیگ ترکیه باقی مانده است و نادری یاران برای بقا در این تورنمنت باید در هر سه بازی قبلی خود پیروز شود. بعید است که این اتفاق بیفتد و این چیزی است که آلتا اسپور را سقوط می کند.

معدود هم تیمی هایی که نیاز مبرم به پیروزی مقابل هاتای اسپور داشتند و در صورت تساوی یا شکست در این بازی حساس، سقوطشان به لیگ برتر ترکیه قطعی می شد، توانستند پس از پنج هفته باخت با یک تساوی و چهار باخت به آرامش برسند. پیروزی مقابل هاتای اسپور.