آرایجو گریه کرد؛ تمام آرزوی من ماندن در بارسلونا بود


سرویس خبر شماره: 1822117 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 14:10 |
10,196 |

4نظرات

روزهای زیبایی در پیش است

ستاره اروگوئه ای بارسا که به تازگی قرارداد خود را تمدید کرده است، گفت که همیشه آرزوی تمدید قرارداد خود با این باشگاه و ماندن در بارسا را ​​برای سال ها داشته است. او ابراز خوشحالی کرد که آرزویش برآورده شده است.

آراوجو افزود: ایده این است که سال ها اینجا باشم و شاید برای دو سال دیگر تمدید کنم و این هدف من است. من متقاعد شده ام که با تیم و پروژه ای که در حال ساختن آن هستیم (با مربیگری ژاوی هرناندز) به دستاوردهای زیادی در این زمینه دست خواهیم یافت. من واقعاً در مورد آن هیجان زده هستم. اگر غیر از این بود، نمی ماندم. من یک بازیکن برنده هستم و همیشه می خواهم برنده شوم. ما یک تیم جوان با استعدادهای زیادی داریم. جوانان در باشگاه قبلاً نشان داده‌اند که چقدر خوب هستند. پس تصور کنید که چند سال دیگر چقدر بهتر خواهد شد. “ما می‌توانیم افراد بیشتری را به پروژه اضافه کنیم و صادقانه بگویم، مطمئن هستم که او روزهای خوبی در انتظار بارسلونا خواهد بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

آرایجو که در حین مراسم لحظاتی احساساتی شده بود و اشک می ریخت به خبرنگاران گفت:“من واقعا خوشحالم و متقاعد شده ام که ماندن تصمیم درستی است، زیرا سال های بسیار خوبی برای باشگاه در پیش است. من همیشه مطمئن بوده ام که می خواهم بمانم. پیشنهادهای خوبی از تیم های غیر اسپانیایی داشتم، اما من “من در بارسلونا خوشحالم. خانواده ام آن را دوست دارند و هواداران و هم تیمی هایم همیشه باعث شده اند که احساس کنم در خانه هستم. از تلاش باشگاه برای تمدید این بازی متشکرم.”

آراوخو یکی دیگر از بازیکنان جوان بارسا است که به همراه پدرش آنسو فاتی و فران تورس یک بند آزادسازی 1 میلیارد یورویی در قراردادش دارند.این مدافع میانی معتقد است استعدادهای جوان باشگاه به او کمک می کند تا موفقیت را دوباره به دست آورد. بارسا برای دومین بار در سه فصل گذشته، فصل را بدون قهرمانی به پایان می رساند.

او سرانجام پس از چند هفته مذاکره، 4 روز پیش قرارداد خود را تا سال 2026 رسما امضا کرد و بند فسخ او یک میلیارد یورو تعیین شد. قرارداد قبلی آرایخو تا سال 2023 اعتبار داشت. مراسم رسمی امضای قرارداد دیروز در نیوکمپ با حضور خوان لاپورتا رئیس بارسا برگزار شد.

پیشنهادات لیگ انگلیس:“آنها اصلا حواس من را پرت نکردند. من به چیزی که می خواهم متقاعد شده بودم و آن ماندن در بارسلونا بود. درست است که پول عامل مهمی است، اما برای من مهمترین چیز نیست. من در بارسلونا خوشحال هستم.” رویای من همیشه تجدید شده است.»

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالد آرایخو سه فصل پیش بود که توانست در لیست اول تیم دوم بارسلونا قرار بگیرد. او در فصل گذشته از ابتدای فصل به عنوان یکی از بازیکنان تیم اصلی باشگاه معرفی شد و بازی خوبی هم انجام داد. این مدافع اروگوئه ای بدون شک بهترین مدافع تیمش در این فصل است و در عین حال توانسته جایگاه ثابتی در این تیم به دست آورد.