آرتتا: بازیکنان آرسنال هر کاری می خواستم انجام دادند


سرویس خبر شماره: 1852180
15 نوامبر 1401 در 06:10 ب.ظ
1.2 هزار |

3نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برتری دقیقه 95 منچسترسیتی در بازی دیروز مقابل فولام، آنها را در صدر جدول قرار داد و آرسنال برای بازگشت به صدر جدول باید در چلسی پیروز می شد. اما توپچی ها موفق شدند تنها با یک گل از سد رقیب در استمفوردبریج عبور کنند و میکل آرتتا در اواخر بازی اعتراف کرد که بازیکنانش تمام دستورات سرمربی را در زمین اجرا کرده اند.

آنها در این دیدار همان طور که ما می خواستیم بازی کردند و عملکرد تیم فوق العاده بود. گفتن چنین چیزهایی قبل از بازی آسان است، اما رسیدن به آن هدف در زمین داستان دیگری خواهد بود. ما مدتی معتقد بودیم که این تیم در حال ساختن چیزی است. این پیروزی گام دیگری بود تا این تیم همچنان به خود ایمان داشته باشد و باور کند که می تواند تحت فشار و مقابل حریفان بزرگ عملکرد خوبی داشته باشد.

میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال از عملکرد تیمش مقابل چلسی تمجید کرد.

آرتتا: بازیکنان آرسنال هر کاری می خواستم انجام دادند

عملکرد گابریل ژسوس و گل نخوردن دوباره آن بازیکن؟ میزان انرژی ای که گابریل به سایر بازیکنان تیم منتقل می کند برای ما فوق العاده است و به نظر من این بزرگترین ویژگی عیسی است. نحوه تلاش و درگیر شدن گابریل، نحوه تلاش او برای حفظ توپ و عدم اطمینانی که این بازیکن برای حریف ایجاد می کند، باعث می شود سطح دیگری از عملکرد را در زمین ارائه دهیم. به طور کلی عملکردی که او امروز ارائه داد فوق العاده بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

میکل آرتتا گفت: “ما می خواستیم به نحوی به بالای جدول برگردیم و دوباره در رده اول قرار بگیریم. چالش اصلی ما رسیدن به این هدف و بازی در سطح بالا مقابل یک تیم بزرگ و در نهایت بازیکنان آرسنال بود. ، آنها این کار را انجام دادند، من فکر می کنم عملکرد بسیار خوبی از چنین تیم جوانی است و بازیکنان آرسنال خونسردی، انعطاف پذیری و شجاعت خود را در برابر چلسی نشان دادند.

ما باید از این پیروزی لذت ببریم زیرا عملکرد بازیکنان آرسنال شایسته تحسین بسیاری است. برنامه این بخش از فصل هنوز کامل نشده است. ما قصد داریم روز چهارشنبه مقابل ولوز دوباره پیروز شویم و پس از آن زمان خواهیم داشت تا به حفظ آمادگی بازیکنانمان فکر کنیم.