آرتتا تایید کرد که ستاره نامطلوب آرسنال مقابل برنتفورد بازی خواهد کرد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال تایید کرده است که آرون رمزدیل در بازی آخر هفته مقابل برنتفورد، دروازه بان منتخب تیمش خواهد بود.

آرسنال عصر شنبه (25 نوامبر) برای دیدار با برنتفورد در لیگ برتر به ورزشگاه Gtech Community سفر خواهد کرد. با توجه به اینکه منچسترسیتی، صدرنشین لیگ، روز شنبه میزبان لیورپول رده دومی است، توپچی‌های رتبه سوم می‌توانند این فرصت را پیدا کنند که این زوج را پشت سر بگذارند و در قله فرود آیند.

آرتتا برای انتخاب رمزدیل به جای رایا در گردش مهم آرسنال

بازی مقابل برنتفورد برای شمال لندنی ها بازی مهمی است و آرتتا انتخاب کرده است که رامسدیل رای اعتماد بدهد. این بازیکن 24 ساله از زمانی که آرسنال دیوید رایا را به صورت قرضی از برنتفورد به خدمت گرفت، جایگاه خود را در این تیم از دست داد و آرتتا تصمیم گرفت هموطنش را در لیگ و همچنین لیگ قهرمانان اروپا به خدمت بگیرد.

تاکتیک‌دان اسپانیایی روز جمعه در گفت‌وگو با مطبوعات اعلام کرد که این بازیکن انگلیسی بالاخره این هفته در لیگ برتر به گل باز می‌گردد و اولین حضورش در این رقابت‌ها از 3 سپتامبر است.

وقتی از آرتتا پرسیده شد که آیا بهبودی در روحیه رمزدیل پیدا کرده است، (از طریق مترو):

نه، فکر می کنم هر بازیکنی حاضر به بازی است. همه آنها برای بازی هیجان زده هستند.

آنها همیشه در انتظار بازی هستند. گاهی اوقات یک روز قبل یا چند ساعت قبل از مسابقه ناامیدی وجود دارد، اما هر بازیکنی مایل به بازی است.

اگرچه بازیکن ملی پوش انگلیسی فرصتی برای نشان دادن اثر خود خواهد داشت، آرتتا از تایید اینکه آیا جایگاه خود را در دیدار هفته آینده لیگ قهرمانان اروپا با RC Lens حفظ خواهد کرد یا خیر، خودداری کرد.

وقتی از آرتتا پرسیده شد که آیا مهار دو پنالتی مقابل برنتفورد، جایگاه رمزدیل را در ترکیب اصلی مقابل لنز تضمین می‌کند، گفت:

امیدوارم او نیازی به توقف دو پنالتی نداشته باشد و بازی شگفت انگیزی داشته باشد

رکورد رمزدیل در برابر برنتفورد

رمزدیل در دوران حرفه ای خود چهار بار با برنتفورد روبرو شده است – سه بار در لیگ برتر و یک بار در جام کارابائو. دروازه بان انگلیس هنوز طعم شکست مقابل زنبورها را نچشیده است و در این بازی سه برد و یک تساوی به دست آورد. او در چهار بازی مقابل برنتفورد دو گل دریافت کرده و دروازه خود را بسته نگه داشته است.

https://sportslens.com/news/mikel-arteta-confirms-out-of-favor-arsenal-star-will-play-in-premier-league-clash-with-brentford/ منبع: