آرتتا: درخشش استثنایی عیسی مرا شگفت زده کرد

زمانی که آرتتا دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی بود، ژسوس به عنوان بازیکن در اتحاد خوش درخشید. آرتتا در صحبت‌های اخیر خود درباره ستاره برزیلی گفت: وقتی بازیکنان درجه یک از باشگاه‌های بزرگ به تیم شما منتقل می‌شوند، معمولاً تحت فشار هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گابریل ژسوس مهاجم برزیلی که در تابستان از منچسترسیتی به آرسنال پیوست، بهترین گلزن توپچی ها در پیش فصل بود و از او به عنوان یکی از آقایان گلی در لیگ برتر نام برده می شود. فصل بعد

نقش گابی در اینجا با نقش او در سیتی متفاوت است. برای موفقیت، او باید با نقش جدید خود سازگار شود و این زمان می برد. عیسی در این مدت فوق‌العاده بود و من تعجب کردم که او چنین تأثیری به این سرعت داشت.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

ستاره برزیلی در دوران کوتاه حضورش در اردوی توپچی ها به قدری درخشان بود که مربی اش اعتراف کرد که از درخشش او غافلگیر شده بود. مهاجم برزیلی در 5 بازی تدارکاتی 7 گل برای آرسنال به ثمر رساند تا به سرعت تبدیل به بازیکن محبوبی شود. یکی از مواردی که عیسی را در بین هواداران آرسنال بسیار محبوب کرد، هت تریک او در بازی دوستانه مقابل سویا بود.


سرویس خبر شماره: 1836825
آگوست 13, 1401 @ 22:47
658

0نقطه نظر

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال گفت که از تاثیر فوق‌العاده‌ای که گابریل ژسوس بر توپچی‌ها در مدت کوتاه حضورش در این تیم داشته، شگفت‌زده شده است.