آرتتا: در نیمه دوم خوب نبودیم، دلیل آن را بررسی خواهیم کرد

از عملکرد مت ترنر در دروازه راضی هستید؟
مت در حال پیشرفت است. از او می خواهم کارهایی را انجام دهد که برای او تازگی دارد. فکر می کنم مت ترنر در نیمه اول خیلی بهتر از نیمه دوم بود. چیزی که من از مت می خواهم این است که در توزیع توپ نقش داشته باشد. اما در داخل دروازه خیلی خوب بود که ضربات حریف را مهار کند.

آرسنال امشب در سومین بازی خود در لیگ اروپا با نتیجه 1-0 بودوار گلیمت را شکست داد و با کسب حداکثر امتیاز برتری خود را قطعی کرد.

آرتتا: در نیمه دوم خوب نبودیم، دلیل آن را بررسی خواهیم کرد

عملکرد آرسنال در این بازی
بودو گلیمت یک تیم بسیار موفق در اروپا است. می دانستیم بازی در این ورزشگاه و با این تیم شرایط خاصی دارد و خوشحالم که توانستیم با موفقیت به این چالش برسیم.


سرویس خبر شماره: 1848058
21 اردیبهشت 1401 @ 23:41 |
3.2 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

میکل آرتتا در پایان بازی در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان میکل آرتتا که صدرنشین لیگ برتر انگلیس هستند امشب در سومین بازی متوالی خود در لیگ اروپا در یک بازی خارج از خانه پیروز شدند تا عملا صعود خود از مرحله گروهی این رقابت ها را تایید کنند.

ضعف توپچی ها در نیمه دوم
بله، عملکرد ما در نیمه دوم می توانست خیلی بهتر باشد. ما آن را می دانیم. من این پرونده را به دقت بررسی خواهم کرد تا بفهمم چرا این اتفاق افتاده است. اما باید از زحمات بچه ها تقدیر کرد.

اودگارد می‌توانست به این بازی استراحت بدهد، چرا این یک مشکل بود؟
مارتین از من درخواست بازی نکرد اما در تمرینات نشان داد که دوست دارد به نروژ بیاید و با ما بازی کند. بازی در کشور مارتین برای او مهم بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی