آرتتا: دوست دارم ونگر به آرسنال بازگردد


ونگر در مورد این موضوع افزود: دلیل این بود که من در مورد آرسنال صحبت نکردم و هرگز به ورزشگاه امارات برنگشتم زیرا نمی خواستم حضورم برای باشگاه مشکل ایجاد کند. احساس می کنم زندگی من قطعاً به آرسنال مرتبط است و اکنون در تلویزیون از آنها حمایت می کنم.”
آرتتا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل برنتفورد در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت ونگر به این تیم گفت: خیلی دوست دارم که او برگردد. فکر کنم او همه چیز را توضیح داد. تمام درها و پنجره های این باشگاه برای او باز است تا زمانی که آماده شد و احساس کرد زمان مناسب است، بازگردد. او از طرف من راحت است و می داند که بسیاری از افراد در باشگاه دوست دارند این اتفاق بیفتد زیرا ما فکر می کنیم او یک الهام بخش است و همه از دیدن او خوشحال خواهند شد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال گفته است که از بازگشت آرسن ونگر به این تیم استقبال می کند.

آرتتا: دوست دارم ونگر به آرسنال بازگردد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ونگر پس از 22 سال نیمکت نشینی تصمیم به جدایی از آرسنال گرفته و از سال 2018 به این تیم برنگشته است.
او روزهای درخشانی را با توپچی ها در لندن گذراند و افتخارات بی نظیری را با آن تیم به دست آورد تا نام خود را در تاریخ آن باشگاه ثبت کند.
او هفته گذشته درباره دلیل جدایی اش از این باشگاه گفت: “آرسنال تصمیم گرفته مسیر متفاوتی را در پیش بگیرد و من این را کاملا درک می کنم. گاهی اوقات شما به کادر فنی جدید نیاز دارید و حضور من می تواند برای آنها مشکل ساز باشد، بنابراین من از این باشگاه کنار رفتم. به طور کامل به آنها فرصت ایجاد رابطه جدید با سرمربی جدید را بدهم.”


سرویس خبر شماره: 1844071
26 سپتامبر 1401 در 1:52 ب.ظ
1.4K |

1نقطه نظر