آرتتا: فصل عجیبی در پیش داریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال در ادامه روند نمایش قدرتمند خود در این فصل لیگ برتر، استون ویلا را 1-2 در خانه شکست داد تا پنجمین برد متوالی خود در این فصل را کسب کند. میکل آرتتا، سرمربی جوان توپچی ها در پایان این دیدار مدعی شد که عملکرد آرسنال در نیمه اول فوق العاده بوده و البته این تیم باید در ادامه فصل به پیشرفت خود ادامه دهد.

میکل آرتتا گفت: “در حال حاضر واقعا خوشحالیم زیرا بازی های این فصل را همانطور که واقعا شایسته آن هستیم می بریم. البته ما همچنان باید در ادامه این فصل پیشرفت کنیم و می توانید این مشکل را در عملکرد تیم مشاهده کنید. در نیمه دوم اما نحوه بازی آرسنال در نیمه اول باعث خوشحالی من به عنوان سرمربی این تیم شد.


سرویس خبر شماره: 1841505
10 سپتامبر 1401 در 02:09
3.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مصدومیت مارتین اودگارد؟ بله همانطور که دیدید اودگارد در جریان بازی یک ضربه بد دریافت کرد و شرایط برای این بازیکن سخت شد.

میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال گفت که از عملکرد تیمش در نیمه اول مقابل استون ویلا خوشحال است.

آرتتا: فصل عجیبی در پیش داریم

امکان جذب بازیکنان جدید؟ ما باید برای مواردی مانند مصدومیت و محرومیت در طول فصل آماده باشیم و چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. این فصل به خصوص با جام جهانی واقعا عجیب خواهد بود. ما سعی می کنیم از خود محافظت کنیم و البته رسیدن به این هدف آسان نیست. باشگاه واقعاً از ما حمایت کرده تا شرایط تیم را بهتر کنیم و اگر بازیکن مناسبی در دسترس باشد و بتوانیم او را جذب کنیم، برای این هدف تلاش خواهیم کرد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی