آرتتا: ما مثل سیتی عالی هستیم!


سرویس خبر شماره: 1923614
7 اردیبهشت 1402 ساعت 02:39 |
855

0نقطه نظر

آنها بهترین تیم بودند و پیروز شدند

آرتتا معتقد است که تیمش در این فصل از اعداد فراتر رفته است: “در شروع فصل، اعداد گفتند که ما ششم یا هفتم خواهیم شد و در جایی که هستیم هستیم. اما هنوز پنج بازی باقی مانده است. من از آن زمان بازی می کنم. 22 ساله «من در این کشور هستم و همه چیز خیلی تغییر کرده است. آنها یک تیم استثنایی هستند، اما ما نیز تیم بزرگی هستیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

آرتتا با پذیرفتن برتری تیم سیتی و کاملا شایسته پیروزی گفت: “تیم بهتر بازی را برد. آنها بهترین عملکرد خود را در نیمه اول ارائه دادند و ما اصلا در سطح خود نبودیم.” تیم ما اصول اولیه را یاد گرفت. او در این بازی حضور نداشت تا ما با مشکل مواجه شویم.”

وی در پاسخ به این سوال که بعد از این باخت چقدر از قهرمانی ناامید شدید؟ گفت: زیاد! می دانستیم که در این بازی باید در بهترین حالت خودمان باشیم، هم به صورت انفرادی و هم تیمی. وقتی به اینجا می آیی (ورزشگاه اتحاد) باید از هر نظر بهترین باشی. آرسنال با بهترین کیفیت امروز خود فاصله زیادی داشت.

1857606

میکل آرتتا معتقد است که منچسترسیتی بهترین تیم در زمین بود و شایسته پیروزی مقابل بازیکنانش بود.

آرتتا: ما مثل سیتی عالی هستیم!

سرمربی آرسنال در پاسخ به اینکه حالا تیمش باید در هر بازی پیروز شود و منتظر لغزش سیتی باشد، گفت: نمی‌دانم به چه چیزی نیاز داریم، ابتدا باید بازیکنانمان را بیرون بیاوریم. از حال و هوای این باخت، چرا «امشب آسیب روحی زیادی دیدند. ما باید هر کاری را که باید انجام دهیم به بهترین شکل ممکن انجام دهیم و دوباره قهرمانی را شروع کنیم.”

آرتتا روز گذشته گفت که اگر بازیکنانش مقابل سیتی بترسند، آنها را خواهد کشت. او با اشاره به اینکه با وجود باخت 4-1، بازیکنان آرسنال چنین رفتاری نداشتند، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم نترسیدند. اما ما از همان دقایق اول با اشتباهاتی که مرتکب شدیم به مشکل خوردیم. شرایط پیش آمد، ما نتوانستیم بازی را آنطور که می‌خواستیم جلو ببریم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال که در 3 بازی متوالی 3 تساوی کسب کرده، امشب با نتیجه 4-1 به میزبانی دیدار حساس با منچسترسیتی رفت تا در آستانه از دست دادن صدر جدول لیگ قرار بگیرد. لیگ برتر. اگر شاگردان پپ گواردیولا در دو بازی باقیمانده خود فقط یک برد را ببرند، با یک امتیاز رتبه اول را از توپچی ها پس خواهند گرفت. میکل آرتتا در نشست خبری پس از این بازی تاکید کرد که باید هر چه زودتر شاگردانش را از حال و هوای این باخت خارج کند.