آرتتا: ما مدعی هستیم، اما ماراتن طولانی در پیش داریم


سرویس خبر شماره: 1840702
05 سپتامبر 1401 در 11:57 ب.ظ
5.3 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

توانایی آرسنال برای بازگشت و رسیدن به حریف
ما به یک تیم بالغ تبدیل شده ایم و در هر شرایطی گزینه های مختلفی داریم. فکر می کنم آرسنال پیشرفت چشمگیری داشته است. بخش مهمی از این پیشرفت به دلیل باور و اعتماد به نفس ایجاد شده در بازیکنان است. اعتقاد به اینکه ما قدرت داریم و می توانیم.

جبران اشتباه گابریل و گلی که زد
پس از گل، واکنش ورزشگاه حمایت از این بازیکن بود. او واقعاً بعد از آن اشتباه شجاعت نشان داد که واقعاً خوب بازی کند تا نشان دهد اشتباهش تأثیر منفی بر او نداشته است. اشتباه بخشی از فوتبال است و در آینده اتفاق خواهد افتاد. آنچه مهم است واکنش شما به یک اشتباه است و من واقعاً از آن راضی هستم.

پیروزی مقابل فولام
من از عملکرد بچه ها بسیار راضی هستم. تیم ما امروز ذهنیت و روحیه فوق العاده ای از خود نشان داد. فکر می کنم ما بهترین تیم زمین بودیم و خیلی خوب بازی کردیم. صبور بودن مهم بود. شکی نداشتم که گل می خوریم چون مستحق برد بودیم.

در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی، میکل آرتتا از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و گفت که آرسنال بهترین تیم در زمین است و واقعا شایسته پیروزی بود. اما او گفت که فصل تازه شروع شده است و ماراتن طولانی در پیش است و نباید به یک تیم به عنوان مدعی قهرمانی نگاه کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال که سه هفته ابتدایی لیگ برتر را با سه برد متوالی آغاز کرده بود، امشب در ورزشگاه خانگی خود در هفته چهارم میزبان فولام بود. شاگردان آرتتا اگرچه در ابتدا از حریف عقب افتادند، اما به لطف گل های مارتین اودگارد و گابریل در نیمه دوم، موفق شدند این بازی را ببرند و با 12 امتیاز جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کنند.

تاثیر آنکتیا در بازی آرسنال
به چشمانش نگاه کردم و دیدم که حاضر است بیرون بیاید و بجنگد. من واقعا از عملکرد او در این بازی راضی هستم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از پیروزی 2-1 مقابل فولام، بازیکنانش را تحسین کرد و گفت که فصل تازه شروع شده است و صحبت درباره تیمش به عنوان مدعی قهرمانی زود است.

آرتتا: ما مدعی هستیم، اما ماراتن طولانی در پیش داریم

آیا آرسنال کاندیدای قهرمانی است؟
نه. فصل تازه شروع شده است. ماراتن طولانی در انتظار ما است. در حال حاضر، ما باید فروتن باشیم و گرسنگی خود را حفظ کنیم تا پیروز شویم و به موفقیت های بیشتری برسیم.