آرتتا: من دوست ندارم به تابلو نگاه کنم

“من دوست ندارم زیاد به جدول نگاه کنم زیرا در حال حاضر بازی های زیادی در فصل باقی مانده است. ما در رقابت های مختلف بازی خواهیم کرد و آرسنال فقط یک هدف دارد. من نمی توانم نتایج را کنترل کنم.” فکر می کنم امروز در بازی هجومی واقعا خوب بودیم، اما از نظر دفاعی انرژی و تعهدی مثل بخش هجومی نداشتیم و در آن شرایط معمولاً همه چیز برای شما سخت است، ممکن است دو بار دیگر اتفاق بیفتد. و بوکایو ساکا در شرایط سخت متوجه شد که از ما حمایت خواهد کرد و این به نفع او بود.

میشل آرتتا، سرمربی آرسنال مدعی شده است که تیمش در برابر واتفورد حمله درخشانی داشته است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیروزی سخت 2-3 آرسنال مقابل واتفورد امروز باعث شد تا آنها به رده چهارم جدول لیگ برتر صعود کنند و در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند. میشل آرتتا، سرمربی آرسنال در پایان بازی مدعی شد که از عملکرد دفاعی تیمش ناراضی است و امکان دریافت یکی دو گل دیگر در این بازی وجود دارد.

احتمال تمدید قرارداد الکساندر لاکازت؟ همچنین امکان پذیر است. در پایان فصل و زمانی که رتبه خود را در جدول لیگ برتر بدانیم با سه بازیکنی که قراردادشان به پایان می رسد ملاقات می کنیم و با هم تصمیم می گیریم. البته لاکازت هنوز خوشحال نیست، چون می خواهد گل بزند. اما او در بسیاری از دقایق بازی عملکرد فوق العاده ای برای تیم دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1814036 |
15 مارس 1400 ساعت 20:12 |
3,361 |

3نظرات