آرتور می‌گوید: «سال 2023 را بعد از «سخت‌ترین سال زندگی‌ام» بیاورید – لیورپول

این بازیکن 26 ساله به وضوح مشتاق یادگیری از سال 2022 است و بعد از “تلاطم عاطفی” در زندگی شخصی و یک “سال فوتبال پیچیده”، این سال آینده چرخشی مثبت تری خواهد داشت.

سالی که در آن بیشترین پیشرفت را به عنوان بازیکن فوتبال برای رسیدن به اهدافم انجام دادم.

او تمام تلاش خود را برای بازگشت به مسیر با لیورپول انجام خواهد داد که متعهد به تمدید قرارداد قرضی خود است.

https://www.thisisanfield.com/2023/01/arthur-says-bring-on-2023-after-hardest-year-of-my-life/ منبع:

2022 از شما متشکرم و 2023 را بیاورید!

فقط باید از سال 2022 تشکر کنم، برای همه آموخته ها، یک سال سخت، یک مرحله دشوار.

قوی باش، ایمان داشته باش

سال 2022 سالی بود که بیشترین وقف را در خارج از زمین انجام دادم، بیشتر تمرین کردم، بیشترین تلاش را کردم و سالی بود که بیشترین مشکلات را در زمین داشتم.

سال جدید فرصتی برای شروع فصلی جدید و حرکت از آنچه قبلاً بود را ارائه می‌کند، و آرتور آماده است که اگر پست رسانه‌های اجتماعی‌اش چیزی برای ادامه دادن باشد، این کار را انجام دهد.

یک سال فوتبالی پیچیده، با صدمات زیاد، انتقادهای فراوانی که مجبور شدم بی صدا گوش کنم، بدون اینکه حداقل فرصتی برای افشای حقیقت داشته باشم، واقعاً چه اتفاقی می افتد، شب های بی خوابی زیادی به دلیل درد جسمی، روزهای زیادی در داخل بیمارستان، ناراحتی از انتظار برای گزارش پزشکی به این امید که این چیزی نبود که بتواند من را از انجام کاری که بیشتر دوست دارم، یعنی فوتبال، باز دارد.

آرتور هنوز به تمرینات تیمی کامل بازنگشته است، اما قبلاً تعهد خود را برای بازگشت به مسیر ثابت کرده است و با تعیین فطره اضافی و تعطیلات خود در سپتامبر برای بهبود آمادگی جسمانی خود قبل از آسیب دیدگی، تلاش کرده است.

این بازیکن برزیلی سال 2022 را با یوونتوس آغاز کرد و 21 بار قبل از مصدومیت و انتقال قرضی به لیورپول به میدان رفت، جایی که از آن زمان تنها یک بار برای تیم بزرگسالان قرمزها به میدان رفته است.

آرتور در ماه اکتبر مجبور شد تحت عمل جراحی قرار گیرد و اکنون به بازگشت خود نزدیک شده است، اما اگر بخواهد در این فصل تاثیری در خط میانی لیورپول داشته باشد، باید آمادگی جسمانی خود را تقویت کند.

اما سالی بود که درس های زیادی به من داد و آن را به سال های بعدی زندگی ام خواهم برد.

سالی با آشفتگی های عاطفی زیادی در زندگی شخصی ام، سالی که هر چه بیشتر دعوا می کردم همه چیز از مسیر اصلی من خارج می شد!

2022 سخت ترین سال زندگی من!

به جرات می توان گفت سال 2022 برای آرتور، که از زمان انتقال تابستانی یورگن کلوپ تنها 13 دقیقه برای تیمش بازی کرده، سال آسانی نبود و او برای سال 2023 آماده است.

و مهمترین چیز… 2022 سالی بود که من به عنوان یک فرد، به عنوان یک پسر، به عنوان دوست پسر، به عنوان یک دوست، به عنوان یک ورزشکار بیشترین رشد را داشتم!