آرسنال 2-1 برنتفورد: رمزدیل مانع از برتری آنها نشد


سرویس خبر شماره: 2007879
19 مارس 1402 در 23:11 |
1.6 هزار امتیاز خبر|

7نقطه نظر

آرسنال در یک بازی خانگی سخت مقابل برنتفورد با نتیجه 2-1 پیروز شد.

آرسنال 2-1 برنتفورد: رمزدیل مانع از برتری آنها نشد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات به مصاف برنتفورد رفت. با توجه به اینکه منچسترسیتی و لیورپول فردا در دیداری حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت، آرسنال این شانس را داشت تا با پیروزی در دیدار امشب از تساوی احتمالی خود در دیدار فردا استفاده کند و این هفته را در رده اول به پایان برساند. آنها تا دقایق پایانی 1-1 مساوی بودند اما در نهایت با گل کای هاورتز سه امتیاز مسابقه را به دست آوردند و موقتاً به بالای جدول صعود کردند.

مسابقه شروع شده است. هر دو تیم موقعیت هایی داشتند که دروازه حریف را تهدید کنند، اما هیچ اتفاقی نیفتاد تا اینکه در دقیقه 19 روی ارسال بن وایت، رایس با یک ضربه سر زیبا در مرکز محوطه جریمه دروازه را باز کرد.

1999774

پس از این گل آرسنال صاحب توپ شد و در چند صحنه دروازه حریف را تهدید کرد. در دقیقه 24 ضربه ضعیف هاورتز به محوطه جریمه به راحتی توسط دروازه بان حریف مهار شد.

برتری شاگردان آرتتا در زمین ادامه یافت. حدود 10 دقیقه بعد به موقعیت دیگری رسیدند. در دقیقه 35 پاس باشکوه جورجینیو در محوطه جریمه به هاورتز رسید. در حالی که فلکن خارج از دروازه بود تا زاویه بسته شود، مهاجم آلمانی توپ را روی سرش گذاشت و توپ با فاصله کمی از بالای دروازه عبور کرد.

در ادامه هیچ موقعیتی ندیدیم و توپ عمدتاً در میانه میدان بود تا اینکه در دقیقه 4+45 رامسدیل که قصد پاس دادن به مدافع آرسنال را داشت با تکل ویسا به توپ ضربه زد و دروازه خود را باز دید. تا اینکه آرسنال نیمه اول را تمام کرد. با برتری به رختکن نرو.

1999775

نیمه دوم با تساوی آغاز شد و این تیم میهمان بود که توانست موقعیت اول را ایجاد کند. در دقیقه 55 و در حالی که رمزدیل از دروازه خارج شد، تونی با هدف گلزنی ضربه ای فوق العاده زد و مدافع آرسنال به سختی توپ را دفع کرد.

سپس این فرصت برای آرسنال فراهم شد تا خودنمایی کند. در دقیقه 59 ضربه سر گابریل ژسوس قرار بود وارد دروازه شود که این مدافع توپ را از روی خط خارج کرد.

این بار نوبت برنتفورد بود که دروازه رمزدیل را تهدید کند. در دقیقه 71 ضربه سر کالینز از سمت راست محوطه جریمه توسط دروازه بان آرسنال مهار شد.

سه دقیقه بعد ضربه خطرناک رایس با نفس نفس زدن به تیرک برنتفورد برخورد کرد و به بیرون رفت.

در ادامه اتفاق خاصی نیفتاد و موقعیتی ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 85 بعد از ارسال عالی بن وایت، هاورتز با ضربه سر دروازه برنتفورد را باز کرد و تیمش را به برتری رساند.

1999777

در دقایق پایانی وقت‌های عادی و وقت‌های اضافه هیچ موقعیتی ندیدیم و آرسنال با پیروزی 2-1 سه امتیاز را گرفت. آنها اکنون با 64 امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند و باید امیدوار باشند که لیورپول با 63 امتیاز و سیتی با 62 امتیاز در بازی فردا به تساوی دست یابند.

مجله اخبار فوتبال خارجی