آرسنال 3-2 یونایتد: اکنون تنها سیتی رقیب توپچی ها است

در خانه، آرسنال بازی را تهاجمی آغاز کرد و توماس پارتی و مارتینلی در دقایق ابتدایی دو موقعیت داشتند که نتوانستند تبدیل به گل شوند.


سرویس خبر شماره: 1866247
02 فوریه 1401 در 10:05 ب.ظ
7.1 هزار |

3نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امشب پس از پیروزی منچسترسیتی مقابل ولورهمپتون، آرسنال در یک بازی حساس به مصاف منچستریونایتد رفت تا فاصله خود را با شاگردان پپ گواردیولا کم کند. از سوی دیگر، یونایتد که در بازی‌های اخیر به رده چهارم جدول صعود کرده بود، امیدوار بود که به روند قدرتمند اخیر خود در برابر آرسنال، صدرنشین، ادامه دهد.

آرسنال در نهایت آن بازی را با پیروزی 3-2 به پایان رساند تا با کسب سه امتیاز مهم فاصله خود را با سیتی کم کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این منچستریونایتد بود که در اولین فرصت خود به گل رسید. هنگامی که پارتی مالکیت توپ را از دست داد، فرناندز کنترل توپ را در دست گرفت و یک پاس خوب به رشفورد داد و ستاره یونایتد با یک شوت بزرگ از فاصله 25 یاردی توانست رمزدیل را برگرداند و اولین گل Match را به ثمر برساند.

1794193
1794195

لحظاتی بعد راشفورد یک فرصت عالی برای گل تساوی داشت اما رمزدیل یک شیرجه فوق العاده را مهار کرد تا مانع از باز شدن بازی شود.

اولین فرصت دو تیم در نیمه دوم به آرسنال رسید که بوکایو ساکا آن را تبدیل به گل کرد. در دقیقه 53، ساکا از جناح چپ در وسط حرکت کرد و یک شوت استثنایی پای چپ از فاصله 25 یاردی وارد دروازه یونایتد کرد که از کنار دخیا در سمت چپ دروازه یونایتد گذشت. حالا آرسنال برای اولین بار از یونایتد جلو افتاد.

1794198
1794199

آرسنال حملات خود را تشدید کرد اما آنکتیا دقایقی پس از گل راشفورد فرصتی را برای تیمش از دست داد. اما در دقیقه 24 موفق شد بدشانسی دقایقی پیش را جبران کند. ژاکا در جناح چپ توپ را جمع کرد و یک سانتر تماشایی ارسال کرد. نکتیا که به همراه فن بیساکا همسفر بود، موفق شد آن پاس را با ضربه سر وارد دروازه یونایتد کند تا نتیجه مساوی شود.

1794196
1794197

آرسنال تسلیم نشد و در دقیقه 84 موقعیت خطرناک دیگری داشت. آنکتیا با پای راست ضربه محکمی به سمت دروازه این تیم زد که دخیا با واکنش خوب توپ را مهار کرد.

آرسنال امشب در خانه خود در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچستریونایتد رفت و موفق شد در یک بازی پرگل 3-2 حریف خود را شکست دهد.

آرسنال 3-2 یونایتد: اکنون تنها سیتی رقیب توپچی ها است

در دقیقه 59، لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی یونایتد اولین گل خود را برای این تیم در لیگ برتر به ثمر رساند تا شیاطین سرخ را به بازی بازگرداند. منچستریونایتد در دقیقه 59 صاحب یک ضربه کرنر شد و اریکسن توپ را وارد دروازه آرسنال کرد. خطای دروازه بان آرسنال رمزدیل در مهار توپ، توپ را در بهترین موقعیت مقابل لیساندرو قرار داد و او با ضربه سر توپ را از روی خط شش قدم از کنار سالیبا عبور داد و دروازه آرسنال را باز کرد.

1794185
1794183

در دقیقه 33، پس از خطای لوک شاو روی ساکا، اعتراض شدید آرتتا به داور، به کارت زرد ختم شد تا سرمربی آرسنال با آرامش بیشتری دقایق باقی مانده را دنبال کند. نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

1794176

کمتر از ده دقیقه بعد، آرسنال دروازه یونایتد را به صدا درآورد. این بار ساکا از سمت راست به مرکز حرکت کرد و یک شوت دیگر شلیک کرد که پس از برخورد با اریکسن تغییر جهت داد و خوشبختانه شیاطین سرخ به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

توپچی ها در دقیقه 90 حملات خود را جبران کردند. زینچنکو به سرعت در جناح چپ پیش رفت و به اودگارد کاپیتان تیمش پاس داد. ضربه اودگارد تقریباً از دست رفت وقتی آنکتیا در ضربه دوم توپ را از کنار دخیا رد کرد و دوباره تیمش را پیش انداخت.

1794200
1794201