آرسن ونگر در حال سفر به ایران است!

شکوری در بخشی دیگر از سخنان خود از مکاتبه با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور مدرسان برجسته این نهادها در ایران خبر داد و گفت: مکاتباتی با AFC و فیفا داشته ایم تا بتوانیم از مدیران فنی فیفا در ایران استفاده کنیم. در نامه ای که ارسال کردیم درخواست حضور آقای اندی راکسبورگ، آرسن ونگر و چند معلم بزرگ دنیا را داشتیم. البته با توجه به روابط موجود زمان بر است، اما سعی می کنیم چهره بین المللی را به ایران بیاوریم تا همه مربیان ما با علم روز دنیا آشنا شوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال از مکاتبه با فیفا برای حضور مدرسان برجسته این سازمان در ایران خبر داد.

آرسن ونگر در حال سفر به ایران است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ابراهیم شکوری که برای مدتی به عنوان سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال منصوب شد، در گفتگو با سایت فدراسیون به تشریح برخی از برنامه های آینده خود پرداخت.


سرویس خبر شماره: 1894529
16 مارس 1401 در 06:11 ب.ظ
47.9 هزار امتیاز خبر|

17نقطه نظر

شکوری: می خواهیم دانش مربیان را به روز کنیم

وی گفت: کمیته آموزش فدراسیون پس از تغییرات و تحولات به دنبال ایجاد اتفاقات جدید است. از جمله این رویدادها می توان به استفاده از مربیان و معلمان در سطح جهانی در کمیته آموزش اشاره کرد. سعی کردیم از ظرفیت های کشور استفاده کنیم. با مربیان سطح اول خارجی حاضر در کشور مکاتبه داشته ایم. مثلا با موریس، خمس و… مکاتبه کردیم. در روز عید نوروز تعدادی از معلمان ما مهمان باشگاه تراکتور و خمس خواهند بود. همچنین در پایان فصل سعی شده از دانش آقای مورائیس استفاده شود.