آرش برهانی: به استقلال نکونام افتخار می کنم


سرویس خبر شماره: 2005275
8 مارس 1402 در 10:28 ب.ظ.
527

0نقطه نظر

همه از مسائل استقلال آگاه هستند

آرش برهانی می گوید هواداران استقلال مثل گذشته از مسیر خود خارج نمی شوند و همه از بقیه عقب هستند.

آرش برهانی: به استقلال نکونام افتخار می کنم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های مس سونگون و شهرداری آستارا روز گذشته در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر من به پایان رسید.

آرش برهانی سرپرست شهرداری آستارا درباره این دیدار گفت: تبریک به تیم خوب مس سونگون. بازی خوبی بود، کارهای لازم را انجام دادیم. به خاطر یک اشتباه یک گل عقب افتادیم. ما با بازیکنان در مورد بازی توپ بلند صحبت کردیم و باید مراقب باشیم و اول ضربه سر بزنیم.

او اضافه کرد: ما برای جوانان تیممان و داوری هزینه کردیم. لطفا در مورد صحنه ای که گل تساوی را به ثمر رساندیم نظر کارشناسان را بدهید. داور جوان بود و در برخی صحنه ها بهتر می توانست سوت بزند و انشالله این صحنه ها کارشناسی شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا ادامه داد: در نیمه اول بازی کردیم و خیلی خوب کار کردیم. در نیمه دوم چون گل خوردیم در یکی دو صحنه ضدحمله شدیم و فکر می کنم دقیقه 90 بود که بازی 2-0 شد.

1679867

برهانی افزود: ما داریم روی زمین می جنگیم. بچه ها دچار یک سری مشکلات می شوند و آنها را آزار می دهند. ما مشکل داریم؛ از نظر مالی 2-3 بازیکنان ما درخواست خود را دریافت نکرده اند. یکسری مشکلات درون خانواده وجود دارد و انشالله این هفته بازیکنان درخواست خود را دریافت نکرده اند. مبلغی دریافت خواهند کرد.

وی درباره تاثیر سردی هوای تبریز بر مسابقه گفت: هوا سرد و شاید کمی سرد بود. من با محمد نصرتی صحبت کردم و او به من گفت که این کار موثر است و می تواند بازیکنانی را که به آن عادت ندارند سنگین کند. البته هات برای هر دو تیم سرد بود و باید به دیدارهای بعدی فکر کنیم. مسابقات بعدی حساس و مهم هستند.

برهانی در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری آستارا در لیگ یک باقی می ماند؟ آره. تیم ما خیلی خوب است. از نیمه اول راضی بودم و بازیکنان خیلی خوب لباس پوشیده بودند. فقط 4-3 روز است که در قالب 4-3-3 بازی می کنیم، بچه ها خیلی خوب تمرین کرده اند. امیدوارم در مسابقات بعدی 4-3-3 از نظر من شکل بگیرد.

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت فعلی این تیم اظهار داشت: عوامل مختلفی در قهرمان شدن دخیل هستند. جواد نکونام را داریم که به او افتخار می کنم و از همکاری با او لذت می برم. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم که در انزلی طوری بازی می کردند که انگار استقلال میزبان است اما نمی توان فقط به دانش فنی کادرفنی و بازیکنان تکیه کرد.

وی تاکید کرد: قهرمانی خیلی چیزهای دیگر می خواهد که استقلال باید به آنها برسد. همه از مسائل استقلال آگاه هستند. خروس نکونام داغه. واقعا کار کردن در این شرایط سخت است. بچه ها از هر لحاظ او را دوست دارند و قبول دارند و پشت سر جواد هستند اما همه ابزار یک قهرمان باید فراهم شود. کسب عنوان حاصل تلاش کادر فنی و بازیکنان است و حمایت هواداران بسیار مهم است. هواداران خیلی خوب از هم حمایت می کنند و دیگر مثل قبل از هم جدا نمی مانند و همه پشت هم هستند.

مجله اخبار فوتبال داخلی