آرمان به دنبال شکستن طلسم 530 روزه علیه هواداران است


سرویس خبر شماره: 1972313
22 اکتبر 1402 ساعت 2:40 ق.ظ.
132

0نقطه نظر

اگر بلانکو اجازه دهد

آرمان رمضانی در کمتر از دو ماه استقلال از لیست مازاد به لیست اصلی را تجربه کرد.

آرمان به دنبال شکستن طلسم 530 روزه علیه هواداران است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از فعال ترین بازیکنان استقلال در روز پیروزی مقابل مس رفسنجان، آرمان رمضانی بود. مهاجم بلند قامت و ثابت آبی ها که در این دیدار بیش از حد معمول فعال و فعال بود.

مهاجم گیلانی استقلال در دیدار گذشته در دو صحنه فرصت گلزنی را داشت که یک بار توپ او از کنار دروازه به فاصله یک میلی متری عبور کرد و بار دیگر ضربه زمینی او توسط نوشی صوفیانی مهار شد.

آرمان که به دلیل حاشیه کم در سال های حضورش در استقلال محبوبیت خاصی در بین هواداران این تیم دارد، آخرین بار در لیگ برتر به شهر خودرو (29 اردیبهشت 1401) برای استقلال گلزنی کرد.

1939439
خوشحالی آرمان رمضانی برای هواداران پس از زدن آخرین گلش برای استقلال – 29 اردیبهشت 1401

همان گلی که باعث شد محبوبیت او در بین هواداران چند برابر شود چرا که استقلال با این گل توانست در فاصله سه هفته تا پایان لیگ اختلاف امتیاز با پرسپولیس را افزایش دهد و در نهایت پس از 9 سال به قهرمانی لیگ برسد.

امروز نزدیک به 530 روز از گل ماه رمضان به استقلال می گذرد و امیدوار است در سومین حضور متوالی خود برای تیم اصلی استقلال بتواند دوباره گلزنی کند و خود را به کادر فنی تحمیل کند.

او البته فصل گذشته در دیدار با ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گلزنی کرد اما پس از گلی که به شهر خودرو زد نتوانست در لیگ برتر برای آبی ها گلزنی کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی