آرنولد: باشگاه نمی خواست حواسش پرت شود

تمدید قرارداد یورگن کلوپ؟ وقتی مسابقات خیلی سریع و پشت سر هم اتفاق می افتد، غرق شدن در اخبار واقعاً سخت است. حتی مربی هم نمی خواست حواس ما را پرت کند و ما خیلی متمرکز هستیم. باشگاه در این مورد صحبت نکرده است و این کار همیشگی آنهاست.



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول در شرایطی فردا شب در لاسرامیکا میهمان ویارئال خواهد بود که در دیدار رفت با دو گل پیروز شد و شانس اصلی صعود به فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا در چشم است. ترنت الکساندر آرنولد در یک کنفرانس مطبوعاتی با یورگن کلوپ حاضر شد و مدعی شد که از روند تمدید مربی آلمانی بی اطلاع است.

ترنت الکساندر آرنولد گفت: “ما می خواهیم هر جام را ببریم. شما می خواهید هر بازی مانند یک فینال باشد و شما می خواهید در هر بازی پیروز شوید. ما نمی دانیم که آیا دوباره این شانس را خواهیم داشت یا نه، اما ما آن را می خواهیم.” ما در موقعیت خوبی هستیم، بنابراین می‌خواهیم از آن نهایت استفاده را ببریم، امیدوارم فردا بتوانیم شرایط را کمی آسان‌تر کنیم، تیم‌های نیمه‌نهایی بهترین‌های جهان هستند و قطعا بازی سختی برای آن‌ها خواهد بود. لیورپول

وقتی واقعاً به فینال نزدیک می‌شوید، تجربیات قبلی مانند سال 2019 را به یاد می‌آورید. ما تا کنون فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و حریفان سرسختی زیادی دیده‌ایم، امیدوارم بتوانیم به فینال برسیم. می خواهیم پایین بیاییم و برنده شویم. ما باید از برتری محافظت کنیم و نباید مانند احمق باشیم.

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول تاکید کرده است که هدف این باشگاه کسب هر عنوان در این فصل است.

امروز آنالیز ویارئال را دیدیم، نقاط قوت و ضعف آنها را می دانیم و امیدوارم بتوانیم از آنها به نفع خود استفاده کنیم. هر سه چهار روز یک بار بازی کردن کیفیت ما را به عنوان تیم نشان می دهد. مثل همیشه احساس آمادگی و شادابی می کنیم و حضور در این مسابقات حس خوبی دارد. استفاده از سیستم چرخشی به ما کمک می کند، یعنی می توانیم تغییراتی ایجاد کنیم و نتایج را حفظ کنیم.


سرویس خبر شماره: 1822446 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 19:05 |
629 |

1نظرات

امیدوارم بتوانیم به فینال برسیم.