آریو سرمربی: چشم انداز ما صعود به لیگ برتر است

محمد سنجری سرمربی آریو اسلامشهر درباره این دیدار گفت: تیم ما همانطور که به خود باور داشت در رسیدن به اهداف خوب عمل کرد. فاصله لیگ برتر با لیگ دسته دوم و تاثیر بازیکنان متفاوت است. من با آقای رحمتی هم صحبت کردم و گفتم واقعاً فوتبال بازی کردیم، گل زدیم و عقب نشینی نکردیم و قبل از آن در کنفرانس مطبوعاتی گفتم که تلاش ما عالی بود، هدف اصلی ما رسیدن به لیگ یک است نه جام حذفی. .

وی در خصوص حضور تماشاگران و تماشای فوتبال پشت نرده ها گفت: تماشاگران بسیار خوبی داریم و به نظر من فوتبال بدون تماشاگر اصلا روح ندارد و مثل یک مسابقه می شود دوستانه. نظر من این است که باید هر بازی را با حضور تماشاگران انجام دهیم و فوتبال اینطور پیشرفت می کند. متاسفانه هیئت تامین اجازه نداد بازی امروز با فویل با حضور تماشاگران برگزار شود و به نظرم لذت فوتبال با حضور هواداران است به خصوص اسلامشهر که واقعا شهری با پتانسیل است و اهالی آن دوست دارند مسابقات را ببینند. نزدیک. هر بار که مردم آمدند به ما کمک کردند و امیدواریم بتوانیم دوباره از آنها استفاده کنیم. امیدوارم فوتبال قابل قبولی ارائه کرده باشیم و از شأن اسلامشهر دفاع کرده باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال آریو اسلامشهر که در لیگ دسته دوم حضور دارد با شکست شایسته مقابل آلومینیوم از دور رقابت ها کنار رفت. این دیدار در وقت اضافه با نتیجه 3 بر 2 به سود اراکیس به پایان رسید.

وی در خصوص وضعیت آریو اسلامشهر در لیگ 2 پاسخ داد: امسال اولین سالی است که در لیگ دسته دوم حضور داریم و تیم های مطرحی مانند شهید قندی یزد، داماش نفت و گاز در گروه ما هستند که به دنبال صعود بوده اند. برای سالها. در اولین سال حضورمان در لیگ 2، فاصله ما با قله شش امتیاز است. به نظر من در اول فصل امتیاز قابل قبولی گرفتیم و اگر با سه یا چهار بازیکن مشکلمان را حل کنیم، هدفمان این است که بتوانیم صعود کنیم.

سرمربی آریو اسلامشهر پس از حذف مقابل آلومینیوم هدفش را صعود به لیگ یک دانست.

آریو سرمربی: چشم انداز ما صعود به لیگ برتر است

سرمربی آریو درباره هدف مسئولان تیم گفت: خدا را شکر با اسپانسر خوبی که داریم و حمایت های تیم بسیار قوی است و با رهبری آقای عزتی و نوروزی و بقیه عزیزانی که هستند. پشت تیم ما تمام تلاشمان این است که به بالاترین مراحل فوتبال برسیم. . حتی به صعود به لیگ برتر نزدیک شده ایم. تمام تلاش خود را می کنیم تا در صورت امکان و اگر نشد، سال آینده به لیگ برتر برویم.


سرویس خبر شماره: 1864047
20 ژانویه 1401 @ 22:08
401 امتیاز خبر|

0نقطه نظر