آزپیلیکوئتا: ما با موقعیت ایده آل فاصله داریم

آزپیلیکوئتا پس از تساوی مقابل ناتینگهام فارست احساس کرد که شانس چلسی برای صعود به لیگ قهرمانان کم است.

آزپیلیکوئتا: ما با موقعیت ایده آل فاصله داریم


سرویس خبر شماره: 1862422
12 ژانویه 1401 در 01:42
181

0نقطه نظر

نیم فصل دوم خیلی خوب برای سهمیه UCL نیاز است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان گراهام پاتر یک نمایش ضعیف دیگر مقابل ناتینگهام فارست به نمایش گذاشتند و خوش شانس بودند که حداقل یک امتیاز به دست آوردند. آنها با کسب این نتیجه غیرقابل قبول مقابل حریف ضعیف خود، شانس نزدیک شدن به تیم های برتر را از دست دادند و اکنون با منچستر چهارمی 8 امتیاز فاصله دارند.

سزار آزپیلیکوئتا از نتیجه بازی مقابل ناتینگهام ابراز ناامیدی کرد و گفت: “هر امتیاز برای ما مهم است. امروز دو امتیاز مهم را از دست دادیم. به طور کلی از ابتدای فصل امتیازات زیادی را از دست داده ایم و اکنون با جایی که واقعا باید باشیم فاصله داریم.”

1787252

او در ادامه خاطرنشان می کند که در شرایط فعلی شانس صعود در UCL بسیار کم است: “اگر می خواهیم فصل آینده به لیگ قهرمانان اروپا برسیم، باید نیمه دوم بسیار خوبی داشته باشیم. می دانیم که در شرایط خوبی نیستیم، اما باید کنار هم باشیم و برای پیشرفت سخت تلاش کنیم.”

لازم به ذکر است که چلسی در 10 بازی با هدایت پاتر تنها 15 امتیاز کسب کرد. این تیم نه تنها شانس بسیار کمی برای قهرمانی در لیگ و حضور در رده اول دارد، بلکه اکنون هفته به هفته شانس صعود به لیگ قهرمانان اروپا کمتر می شود.

1787253



مجله اخبار فوتبال خارجی